limburgrit 19/9

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jo

limburgrit 19/9

Bericht door jo »

wie gaat er naar de limburgrit. ik wel

jo
Joel

Re: limburgrit 19/9

Bericht door Joel »

Dat komt mooi uit. Wij zijn zondag in valkenburg en willen wel eens met jullie mee rijden. Wie waar waar en hoe ??
We horen het graag. Svp wel voor morgen 16 sept anders moeten we een internet cafe opzoeken om het te kunnen lezen en zijn die in valkenburg?

John & Elviera
Bert Dijkema

Bericht door Bert Dijkema »

Ja er is en internetcafe in Valkenburg, bij de Edah.
Overnachten jullie in het Land Rover Hotel in Valkenburg??

Bert
Joel

Bericht door Joel »

Ja !
Joel

Bericht door Joel »

oh, en als ik jouw site bekijk zie ik dat jij een kort lijntje met dat hotel hebt...
geert 88 SIIID

Bericht door geert 88 SIIID »

Jo, welke limburgrit is dit, die van jouw, LRCH of iemand anders

Ik ben nergens lid van namelijk.

Groetjes

Geert van Dongen
bart hendriks

Bericht door bart hendriks »

hallo jo

van waar kom jij als ik vragen mag? ik zou ook graag mee willen op de zuidlimburg rit maar ik heb geen auto en ben wel lid van de lrch. ik kom zelf uit GEMERT, dus als je misschien kans ziet om over gemert te rijden, dan zou ik willen vragen of je mij op kunt halen.

ps. als er iemand anders is dan die misschien wel van die kanten van helmond of eindhoven komt dan zou ik het graag weten

groetjes bart hendriks
jo

Bericht door jo »

Het is de rit van de LRCH en je moet van te voren inschrijven, en Bart ik kom uit Limburg bij Maasbracht en onze auto is vol (mijn zoon en ik 2 persoons disco). Je moet lid zijn en de uitnodeging stont in het clubblad. En het vertrek is niet in valkenburg. Tevens de rit van mij is op 3 october en moet via de devenderclub aangemeld worden, zie defenderclub.nl. Voor mij worden het zware weken 1 limburg rit LRCH, 2 FOC in Belgie, 3 limburgrit die ik zelf heb uitgezet, 5uur lang rijden door het onbekende deel van Limburg. Hier mag iedereen aan mee doen als het maar een defender is (serrie, defender)

jo
Plaats reactie