ambulance treffen
ambulance treffen
hallo
waar moet ik mij opgeven voor de ambulance treffen van volgende maand?
aart weet dit vast en anders iemand anders wel denk ik zo.
op de site zelf kon ik weinig vinden behalve de datum tijd en camping.
alvast dank
groeten van jasper
waar moet ik mij opgeven voor de ambulance treffen van volgende maand?
aart weet dit vast en anders iemand anders wel denk ik zo.
op de site zelf kon ik weinig vinden behalve de datum tijd en camping.
alvast dank
groeten van jasper
Re: ambulance treffen
je hoeft je niet op te geven jasper je kunt gewoon komen. sorry dat je zolang nix van me hebt gehoord maar ik heb het druk gehad(met het ambulancetreffen)
ik ben bezig om iets te maken wat ik op www.ambulancetreff.de kan zetten maar dat moet nog in het duits vertaald worden en dan kan het er pas op.ook hoop ik vanavond iedereen nog een mail te sturen waarvan ik weet dat die een ambulance heeft. maar datum tijd en plaats weet je dus al, das het belangrijkste ik moet ook nog een routebeschrijving maken maar hou de site maar in de gaten.
aart
ik ben bezig om iets te maken wat ik op www.ambulancetreff.de kan zetten maar dat moet nog in het duits vertaald worden en dan kan het er pas op.ook hoop ik vanavond iedereen nog een mail te sturen waarvan ik weet dat die een ambulance heeft. maar datum tijd en plaats weet je dus al, das het belangrijkste ik moet ook nog een routebeschrijving maken maar hou de site maar in de gaten.
aart
your wish is my command.
met andere woorden; ik wacht wel af. maar ik heb er al wel zijn in.
groeten van jasper
met andere woorden; ik wacht wel af. maar ik heb er al wel zijn in.
groeten van jasper
aart schreef:
> maar datum tijd en plaats weet je dus al,
Waar?
> maar hou de site maar in de gaten.
Welke?
Ik denk dat er wel meer mensen iets over willen weten dan alleen de ambulance bezitters.
Zo zou ik best eens willen komen kijken.
Frans Bonnes
> maar datum tijd en plaats weet je dus al,
Waar?
> maar hou de site maar in de gaten.
Welke?
Ik denk dat er wel meer mensen iets over willen weten dan alleen de ambulance bezitters.
Zo zou ik best eens willen komen kijken.
Frans Bonnes
www.ambulancetreff.de
daar dus
maar de link staat ook op de startpagina onder evenementen
daar dus
maar de link staat ook op de startpagina onder evenementen
Die site had ik ook gevonden.
Maar daar kan ik niet vinden waar het treffen wordt gehouden.
Staat alleen dat het van 24 -26 sept. in Suedholland is.
Moet je misschien eerst ingelogd zijn (member) om er meer over te kunnen lezen.
Frans Bonnes
Maar daar kan ik niet vinden waar het treffen wordt gehouden.
Staat alleen dat het van 24 -26 sept. in Suedholland is.
Moet je misschien eerst ingelogd zijn (member) om er meer over te kunnen lezen.
Frans Bonnes
ik heb al een reservering gemaakt op de camping dus ik ben er bij.
mzzl jasper
mzzl jasper
Gevonden.
Beetje onhandig zo'n site, met eerst boven aan de pagina de links en even verder op in de site aan de linkerkant van de pagina.
Maar ik zal in het vervolg proberen op alles te klikken.
Frans Bonnes
Beetje onhandig zo'n site, met eerst boven aan de pagina de links en even verder op in de site aan de linkerkant van de pagina.
Maar ik zal in het vervolg proberen op alles te klikken.
Frans Bonnes
jasper zeg die reservering maar af ik schrok een beetje reservering? maar guido blijkt de verkeerde link te hebben gebruikt we zitten namelijk op een groepscamping dus die hoef je niet zelf te reserveren dat heb ik al gedaan voor iedereen. kijk op www.land-rover-ambulance.net
aatrt
aatrt
oke ik zal ik doen.
groeten jasper die er steeds meer zin in krijgt.
groeten jasper die er steeds meer zin in krijgt.
voor degene die er ook nog heen willen ik heb nog 2 ambulance 109 diesels te koop grijs en kampeer kenteken.
heb jij niet toevallig een tent waarmee jij ons kunt sponsoren voor dat weekeinde je mag er je naam heel groot ophangen en we komen hem zelf wel halen en brengen of je stapt zelf in een van je ambulances gooit de tent achterin samen met een bult onderdelen (startmotors ed) en komt deze kant op heb je een leuk weekeinde en verdien je er mischien ook wat aan.laat je aad de toko bij jou ff runnen.
aart
aart
als iemand nog een zij raam heeft voor een ambulance tegen niet teveel geld wil ik die wel weer mee nemen naar huis.
ehhhhh 2 raampjes mag ook.
ik hoor het wel.
groeten van jasper ( die meer en meer zin krijgt)
ehhhhh 2 raampjes mag ook.
ik hoor het wel.
groeten van jasper ( die meer en meer zin krijgt)
Jasper,
Ik heb wel losse raampjes...
Groet,
Gilbert
The Iron Nurse
Ik heb wel losse raampjes...
Groet,
Gilbert
The Iron Nurse
he gilbert sorry het is er een beetje bij ingeschoten om je te bellen ik mail je straks wel ff.
aart
aart
laat even weten wat je ervoor wil hebben dan kijk ik wat er nog in mijn buidel zit.
kom je ook naar het ambu weekeinde toe?
dan zal ik ze daar van je afnemen of je moet in de buurt van arnhem wonen zodat ik even langs kan komen deze week.
groet jasper
kom je ook naar het ambu weekeinde toe?
dan zal ik ze daar van je afnemen of je moet in de buurt van arnhem wonen zodat ik even langs kan komen deze week.
groet jasper
Jasper,
Hoeveel heb je er nodig? Het zijn losse raampjes. Maar met het treffen he ik misschien wel een paar complete bij me...
Gilbert
The Iron Nurse
Hoeveel heb je er nodig? Het zijn losse raampjes. Maar met het treffen he ik misschien wel een paar complete bij me...
Gilbert
The Iron Nurse
Aart,
Is goed... maar een tent zal er komen, anders leen ik de jurk van buurvrouw die aan de waslijn hant wel...
Gilbert
Is goed... maar een tent zal er komen, anders leen ik de jurk van buurvrouw die aan de waslijn hant wel...
Gilbert
ik heb complete nodig en wel twee stuks.
dus frame en al.
anders moet je me even mailen over de prijs.
dus frame en al.
anders moet je me even mailen over de prijs.
Aart, ik hoor het al jij kent Ron nog niet. Behalve als het strikt noodzakelijk is rijdt Ron niet in landrovers........ Daarom zat hij van het weekend in Naarden ook vast met zijn Chevrolet bus
Cheers Bowy
Cheers Bowy
ja dat heb ik ook gehoord maar die komt er ook wel bij ons op hoor als die tent maar achterin ligt
aart
aart
Jasper...
Ik weet dat ze voor 250,- euro p/st weggaan bij Wildenberg... die afzetter!
Voor één luikje voor de zuurstofcompartiment vraagt ie ook al 250,- euro en durft te beweren dat ik geen LaRo rijder ben...
Maar goed de prijs... geen 250 euro hoor..! Ik effe kijke...slaap er een nachtje over...kom ik je bij terug voor voor een schappelijk prijsje.... akkoord!
Groet,
Gilbert
Ik weet dat ze voor 250,- euro p/st weggaan bij Wildenberg... die afzetter!
Voor één luikje voor de zuurstofcompartiment vraagt ie ook al 250,- euro en durft te beweren dat ik geen LaRo rijder ben...
Maar goed de prijs... geen 250 euro hoor..! Ik effe kijke...slaap er een nachtje over...kom ik je bij terug voor voor een schappelijk prijsje.... akkoord!
Groet,
Gilbert
wow das ook niet goedkoop 250,-
maar denk er maar eens over dan ga ik vast oude vrouwtjes over vallen.
groeten jasper
maar denk er maar eens over dan ga ik vast oude vrouwtjes over vallen.
groeten jasper