legertent
Re: legertent
Jan,
Ik mag hier geen reclame maken, maar het bedrijf waar ik voor werk verhuurd ze voor weinig (20 persoons). Stuur even een mailtje naar Adventureking www.adventureking.nl zeg maar dat je via mij komt en laat ze maar wat van de prijs af doen voor de rest zijn ze ook te koop bij legerdumpzaken.
Groetjes
Vincent
Ik mag hier geen reclame maken, maar het bedrijf waar ik voor werk verhuurd ze voor weinig (20 persoons). Stuur even een mailtje naar Adventureking www.adventureking.nl zeg maar dat je via mij komt en laat ze maar wat van de prijs af doen voor de rest zijn ze ook te koop bij legerdumpzaken.
Groetjes
Vincent
Jan,
Heb extra nog een paar lijntjes uitstaan bij mijn Groene Broeders. Hoop binnenkort hierover meer over te kunnen mededelen.
Groetjes
Gilbert
Heb extra nog een paar lijntjes uitstaan bij mijn Groene Broeders. Hoop binnenkort hierover meer over te kunnen mededelen.
Groetjes
Gilbert
Mooi....!
Had natuurlijk van Aart gehoort van het tenten verhuur adres, maar als het via via gratuite of voor wijnig kan is dat natuurlijk nog veel mooier.
Succes bij je groene broeders,
Jan
Had natuurlijk van Aart gehoort van het tenten verhuur adres, maar als het via via gratuite of voor wijnig kan is dat natuurlijk nog veel mooier.
Succes bij je groene broeders,
Jan
Hallo Jan,
Was het nog gelukt om de locatie in Veldhoven te regelen voor dit event?
Of is het toch ergens anders? (omdat je een tent nodig hebt...)
Groetjes,
Guido
Scouting LAROS
p.s. wij kunnen altijd voor nop boogtenten lenen van de luchtmacht maar alleen omgeving Welschap, Ehv.
Was het nog gelukt om de locatie in Veldhoven te regelen voor dit event?
Of is het toch ergens anders? (omdat je een tent nodig hebt...)
Groetjes,
Guido
Scouting LAROS
p.s. wij kunnen altijd voor nop boogtenten lenen van de luchtmacht maar alleen omgeving Welschap, Ehv.
mijn scouting groep heeft 2 van deze tenten ik kan wel even vragen of je ze mag lenen.
mail maar ff als het nog nodig is.wel zelf halen en brengen in boskoop
groeten ivar
www.landroversite.tk
mail maar ff als het nog nodig is.wel zelf halen en brengen in boskoop
groeten ivar
www.landroversite.tk
nee guido het is niet meer gelukt met veldhoven ik heb gewoon geen contact kunnen krijgen, wel jammer maar nu hebben we ook een mooie plaats.
aart
aart
Guido,
Begrijp ik nu uit jou "p.s." dat je een boogtent voor ons kan regelen? Als dat kan is dat fantastisch! We komen de tent desgewenst halen, maar je bent ook welkom in Landhorst (30min rijden vanaf Ehv.).
Jan
Begrijp ik nu uit jou "p.s." dat je een boogtent voor ons kan regelen? Als dat kan is dat fantastisch! We komen de tent desgewenst halen, maar je bent ook welkom in Landhorst (30min rijden vanaf Ehv.).
Jan