IJsland 2004 Hunaver
IJsland 2004 Hunaver
Hallo Fred,
Mooie fotoimpressie op je website.
Ik ben benieuwd naar de rest. Als je nog eens tijd en gelegenheid hebt mail me dan eens de foto bvan mijn Carawagon bij het beekje.
Trouwens in welk blad kwam de reportage en in welke issue.
Groeten Jan Karin Lisa en Maikel
Mooie fotoimpressie op je website.
Ik ben benieuwd naar de rest. Als je nog eens tijd en gelegenheid hebt mail me dan eens de foto bvan mijn Carawagon bij het beekje.
Trouwens in welk blad kwam de reportage en in welke issue.
Groeten Jan Karin Lisa en Maikel
Re: IJsland 2004 Hunaver
Wij zijn ook in Hunaver geweest. Op korte termijn zullen we ook onze link hier plaatsen. Kan in ieder geval melden dat het erg leuk was!
Groeten,
Esther en Herman
Groeten,
Esther en Herman
Hallo Jan Karin Lisa en Maikel!
Goede reis gehad? Wij in ieder geval wel. De foto's volgen spoedig. Fred is trouwens opnieuw naar IJsland toe.
groeten,
Esther
Goede reis gehad? Wij in ieder geval wel. De foto's volgen spoedig. Fred is trouwens opnieuw naar IJsland toe.
groeten,
Esther
we hebben een geweldige vakantie gehad en ook de kinderen hebben het naar hun zin gehad. Alleen nog even 600 foto,s inplakken en 5 uur film monteren.
De plannen voor IJsland 2005 zijn al weer in vorming.
Ons oude serie III uit "72 heeft zich goed gehouden, behalve wat losgetrilde onderdelen, zijn alleen de net nieuwe schokbrekers kapot gegaan.
De plannen voor IJsland 2005 zijn al weer in vorming.
Ons oude serie III uit "72 heeft zich goed gehouden, behalve wat losgetrilde onderdelen, zijn alleen de net nieuwe schokbrekers kapot gegaan.
Hoi Jan,
Deze topic had ik dus gemist...
Er staan ook nog wat foto's van Hunaver op:
[www.millhouse.nl]
De foto's van jullie Series komen eraan.
Groeten,
Fred
Deze topic had ik dus gemist...
Er staan ook nog wat foto's van Hunaver op:
[www.millhouse.nl]
De foto's van jullie Series komen eraan.
Groeten,
Fred