bowy pech ik ook
bowy pech ik ook
wil ik naar mijn werk .stap in mijn 90 en laat hem even voor gloeien en start hem en hij loopt ook nog .maar dan gaat er een lampje weer aan en wel het gloeilampje . dus ik de sleutel weer terug blijft de startmotor door gaan en komt er rook uit mijn deshboard .heb ik net de motor weer klaar wat al bijna 2600 euro kost en dan dit .wat moet ik er nog mee .je word er wel zat van .groetjes maar weer moi
Re: bowy pech ik ook
Ik ken dit probleem, bij mij kwam het door het haperen van het start relais, gevolg -> startmotor stuk, het anker wel te verstaan, kosten 120 Eurie, viel gelukkig nog wel mee.
Heb e.e.a. toen snel laten reviseren door auto-electro in woerden. de man had er verstand van en wist een nieuw passend anker te vinden.
Succes
Gr. Marc
Klote Henkie,
Succes met het reviceren/laten reviceren, en dan weer rijden , maar ach dan heb je hem nu in ieder geval vervangen
Cheers bowy
Succes met het reviceren/laten reviceren, en dan weer rijden , maar ach dan heb je hem nu in ieder geval vervangen
Cheers bowy
het was niet de startmotor .maar de contactslot want er is geen draat gesmolten .en achter het contactslot ronde blokje en die zorgt voor het gloeien en starten en die is kapot .morgen even naar e.t nieuwe halen .grten laro