Carburateurrevisie?
Carburateurrevisie?
Hoi,
Ik wil eigenlijk mijn Dubbele Weber 2,5 liter benzine carburateur laten reviseren. Iemand een goede suggestie waar ik dat kan laten doen? en wat een inidicatie is voor de kosten?
Cheers Bowy
Ik wil eigenlijk mijn Dubbele Weber 2,5 liter benzine carburateur laten reviseren. Iemand een goede suggestie waar ik dat kan laten doen? en wat een inidicatie is voor de kosten?
Cheers Bowy
Re: Carburateurrevisie?
www.bccp.nl , niet goedkoop. wel goed. Kan ie ook gelijk op de rollenbank
Adios, JR
Adios, JR
Carburateurrevisie ? Een carburateur is toch nauwelijks aan slijtage onderhevig.
Als hij schoon, goed afgesteld is en de flotternaald sluit af kan er toch weinig mis gaan ?
Als hij schoon, goed afgesteld is en de flotternaald sluit af kan er toch weinig mis gaan ?
Niet helemaal, de koperen busjes in de carburateur kunnen ook slijten. Dit is zelf niet zo makkelijk te reviseren dus vandaar dat ik op zoek ben naar een revisie bedrijf.
BCCP had ik al van gehoord zijn helaas op vakantie maar er zijn toch nog wel meer van dit soort bedrijven in Ned?
Cheers bowy
BCCP had ik al van gehoord zijn helaas op vakantie maar er zijn toch nog wel meer van dit soort bedrijven in Ned?
Cheers bowy
Kun je dit zelf niet doen ? m'n oom heeft al wel ca. 6 su's zelf gereviseerd en dit was niet zo heel ingewikkeld. Misschien kun je eens met hem overleggen. Ik heb wel een boekje waar de caburateurs in omschreven staan.
succes
gr.
Jan Aart
succes
gr.
Jan Aart
Bowy,
Lasaulec voorheen PB Venema, heeft hiervoor een revicie afdeling. Even hier langs gaan en je kunt vast wel iets regelen.
groet
henk kr
Lasaulec voorheen PB Venema, heeft hiervoor een revicie afdeling. Even hier langs gaan en je kunt vast wel iets regelen.
groet
henk kr
breng je hem gelijk naar Emming tuning.die maken allemaal componenten en complete blokken voor de race wereld.ik dacht dat die van jouw caburatortje wel een race carburatortje kunnen maken 
groet, tom

groet, tom
Misschien kunnen deze jongens ook wel wat leuks doen met serious
[www.nu.nl]
gr.
Jan Aart
[www.nu.nl]
gr.
Jan Aart
Ik ben gisteren even bij PB geweest maar helaas ze zijn een paar jaar terug hier mee gestopt. Zij kenden niemand die dit soort dingen deed behalve BCCP .......... dus dat word even wachten totdat die terug zijn van vakantie.
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Bowy, Ik heb het Haynes Weber repairmanual. Hierin staat ook te lezen hoe je moet/kan reviseren met de daarvoor bestemde setjes. Ik zal eens kijken of de 32/34 DGV er ook in staat.
Greetz, Maarten (met een 32/36 DGV op zijn 2,5 en op zoek naar een highflow uitlaat gebeuren voor de broodnodige PK's)