BPM hoeveel?
BPM hoeveel?
Wij hebben een 110 2.5 n/a diesel uit '86, 5 deurs.
Ik ben benieuwd wat die wagen destijds gekost heeft. Het gaat ons m.n. om het bpm bedrag. Bovendien wil de verzekering dat ook graag weten. De catalogus prijs is ook goed zodat ik de Bpm zelf kan uitrekenen. Volgens mij in die tijd ook al 23%.
Wie weet het of kan ons verder helpen.
Dank en groet, Paul k.
Ik ben benieuwd wat die wagen destijds gekost heeft. Het gaat ons m.n. om het bpm bedrag. Bovendien wil de verzekering dat ook graag weten. De catalogus prijs is ook goed zodat ik de Bpm zelf kan uitrekenen. Volgens mij in die tijd ook al 23%.
Wie weet het of kan ons verder helpen.
Dank en groet, Paul k.
Re: BPM hoeveel?
Zodra je de aanschafprijs kent van destijds, dan je hier een indicatie van de rest-BPM berekenen:
[www.vwe.nl]
Groet van Marco!
[www.vwe.nl]
Groet van Marco!
Dit is overigens ook wel een informatieve site:
[www.belastingdienst.nl]
(beide sites gevonden via Google zoekopdracht: berekening BPM)
Groet van Marco!
[www.belastingdienst.nl]
(beide sites gevonden via Google zoekopdracht: berekening BPM)
Groet van Marco!
ga je geel kenteken rijden dan? Voor grijs hoef je geen bpm te betalen.
Bart
Bart
De bedoeling is inderdaad om geel te rijden
Met 4 personen op een voorbank is krap en niet toegestaan.
De auto is (bijna) een camper(tje) volgens de douane (lees: berlasting) eisen en is een laag tarief, vergelijkbaar met grijskenteken, van toepassing. De auto voldoet aan alle eisen en wordt binnenkort ter keuring aangeboden. Nu moet ik nog 10% BPM betalen.
De hoogte van de bpm is gerelateerd aan de catalogusprijs van de auto, vandaar.....
Groet, Paul
Met 4 personen op een voorbank is krap en niet toegestaan.
De auto is (bijna) een camper(tje) volgens de douane (lees: berlasting) eisen en is een laag tarief, vergelijkbaar met grijskenteken, van toepassing. De auto voldoet aan alle eisen en wordt binnenkort ter keuring aangeboden. Nu moet ik nog 10% BPM betalen.
De hoogte van de bpm is gerelateerd aan de catalogusprijs van de auto, vandaar.....
Groet, Paul
Wanneer je Landrover Nederland belt in Beesd en je legt uit wat je wil weten zit daar een hele behulpzame man die je het precies kan vertellen.
Succes
Succes
Dank voor jullie info.
Bart, het is inderdaad mogelijk 4 zitplaatsen in een landrovercamper te hebben. De achterbank vervangen voor 2 stoelen die weggeklapt deel uitmaken vaneen bed.
Mocht iemand geinteresseerd zijn in het resultaat, dan is de auto te bekijken op 4/5 september in Naarden.
nogmaals dank voor de nuttige tips!
Groet, Paul.
Bart, het is inderdaad mogelijk 4 zitplaatsen in een landrovercamper te hebben. De achterbank vervangen voor 2 stoelen die weggeklapt deel uitmaken vaneen bed.
Mocht iemand geinteresseerd zijn in het resultaat, dan is de auto te bekijken op 4/5 september in Naarden.
nogmaals dank voor de nuttige tips!
Groet, Paul.
Dag Paul,
Ik heb zojuist een 110 kampeeruitvoering gekocht. De achterbank is in drie standen te zetten: vooruit kijken, achteruit kijken en geheel plat. Maar ik vind de rugleuning wel erg laag, niet echt veilig. Ik begrijp uit je bericht dat jij in je 110 twee stolen achterin hebt staan die ook neegeklapt kunnen worden. hoe ziet dat eruit? Kan ik dat ergens bekijken??
Reinoud
Ik heb zojuist een 110 kampeeruitvoering gekocht. De achterbank is in drie standen te zetten: vooruit kijken, achteruit kijken en geheel plat. Maar ik vind de rugleuning wel erg laag, niet echt veilig. Ik begrijp uit je bericht dat jij in je 110 twee stolen achterin hebt staan die ook neegeklapt kunnen worden. hoe ziet dat eruit? Kan ik dat ergens bekijken??
Reinoud