We hebben nog heel even getwijfeld om toch nog te komen, maar hebben het klokje rond geslapen. Ook wel eens lekker, met de regen tikkend op het dakraam
Paul, ik zie geel liertouw, rocksliders en een verhoogde 110. Je diffguards kon ik net niet zien. Ziet er goed uit.
Mooi dat gele touw, is goed zichtbaar-dus veilig.
Ik zie dat dat ene stukje nog modderiger is geworden, vorige week alleen te doen met een flinke aanloop.
Lieren, lieren, lieren, vergaderen en lieren en heel veel modder op onder en aan Deffie. Ik heb mij prima vermaakt. Ook de lier werkt naar volle tevredenheid. Ben er erg blij mee.
Saskia, vergeet niet je laarzen weer in te vetten.
Gr. Paul
Ik was helaas door mijn koppeling zuigers heen getrapt en was dus voornamelijk aan het sleutelen.
We gaan over twee weken op vankantie naar tjechie en ik heb nog een hoop sleutelwerk te doen voor dat we weg kunnen.
Het zal dus wel na de vankantie worden voordat we er weerzijn.
Ik wil trouwens nog even zeggen dat we een geweldige dag hebben gehad vorige week als groentjes in het veld.
Als iemand trouwens nog goede routes of ideeen heeft voor tjechie zijn deze erg welkom.
De sfeer was weer opperbest, alsmede de modder ( zie foto ) het was ff net iets te diep voor de LW die tot en met de achteras dus ook de uitlaat in de blubber stond maar met de hulp van Saskia en Paul en natuurlijk de nieuwe lier is het allemaal goedgekomen.
Tot de volgende ronde, Henk LW 88 Darwin...............