ambulancetreffen
ambulancetreffen
beste ambulancerijders en rijdsters eind september is het weer zover het "internationale" ambulancetreffen. het is nog onder voorbehoud maar het idee is het laatste weekeinde van september en het is de bedoeling dat het nog groter word als afgelopen jaar dit jaar zal het in het zuiden van nederland gehouden worden (dit ook om onze duitse vrienden een beetje tegemoet te komen) ik zal iedereen waarvan ik het emailadres nog heb van vorig jaar een email sturen maar mijn computer is een beetje een puinhoop dus laat anders iets horen via het prikbord of mail mij gewoon kan ik vast kijken hoeveel blikken erwtensoep ik moet halen mochten er nog mensen goede ideeen hebben of geld over hebben om dit geheel te sponseren dan mogen die zich ook melden. als alles goed gaat staan er leuke dingen op het programma maar dat allemaal later.
aart
aart
Re: ambulancetreffen
Ha die Aart,
Bij deze meld ik me aan.
Waarschijnlijk komen we met z´n tweetjes.
Groeten. Victor Rutten
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
Bij deze meld ik me aan.
Waarschijnlijk komen we met z´n tweetjes.
Groeten. Victor Rutten
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
Het moet wel heel raar lopen als onze 101 ambu dan nog niet zou rijden.
Dennis B.
Dennis B.
He Aart!,
Klinkt goed!.
Heb je hulp nodig? (eventueel met het "opschonen" van je computer)
Lijkt me weer gaaf om zoveel "Ambulance's" op een rijtje te zien.
Groetjes Gertjan
Klinkt goed!.
Heb je hulp nodig? (eventueel met het "opschonen" van je computer)
Lijkt me weer gaaf om zoveel "Ambulance's" op een rijtje te zien.
Groetjes Gertjan
He Aart,
Lijkt me leuk om dit jaar wel te komen. De kleine is inmiddels zo groot dat hij met gemak mee kan in de ambulance! Ik hoor graag wanneer het is.
Grt Bas
Lijkt me leuk om dit jaar wel te komen. De kleine is inmiddels zo groot dat hij met gemak mee kan in de ambulance! Ik hoor graag wanneer het is.
Grt Bas
lijkt me erg leuk, alleen kan ik pas zeggen of ik kan komen als de datum bekend is ivm mijn werk,
de ambu staat al te kwispelen hoor!!
succes in iedergeval met de organisatie van het evenement!!
gr Dennis
de ambu staat al te kwispelen hoor!!
succes in iedergeval met de organisatie van het evenement!!
gr Dennis
kijk even bij vraag en aanbod pagina daar staat een van mijn 2 ambu's te koop
peter
peter
Ik heb zojuist kennis gemaakt met een 109 ambu-bezitter uit Alkmaar (zonder internet), hij zou ook graag willen komen.
Dennis B.
Dennis B.