spiegels defender
spiegels defender
Wie kan mij helpen aan spiegelverbreder ivm brede caravan, of ander alternatief.
Re: spiegels defender
probeer wolf steunen deze zijn langer als normale spiegelsteunennivm de band die daarbij aan de zijkant zit. probeer ff bij legerhandelaren zou ik zeggen
groetjes Gheert
groetjes Gheert
wolf steunen kun je hier in nederland wel schudden
in engeland kun je ze wel krijgen maar heb je er 75 pound per stuk voor over
janko
in engeland kun je ze wel krijgen maar heb je er 75 pound per stuk voor over
janko
Hallo,
Mijn caravan is 2.50 breed, en ik heb zelf spiegels via Citroengarage(zie webshop citroen), zijn niet goedkoop, maar zeer degelijk en zeer snel te monteren met 1 magneetplaat op je deur en 2 zuignappen(bij 160 km/h vielen ze er nog niet af(haha, zonder caravan natuurlijk)). Prijs bij citroen voor complete set(2 stuks ca 161 euro.
Resque112
Mijn caravan is 2.50 breed, en ik heb zelf spiegels via Citroengarage(zie webshop citroen), zijn niet goedkoop, maar zeer degelijk en zeer snel te monteren met 1 magneetplaat op je deur en 2 zuignappen(bij 160 km/h vielen ze er nog niet af(haha, zonder caravan natuurlijk)). Prijs bij citroen voor complete set(2 stuks ca 161 euro.
Resque112
Ik heb in de boeken van Intertruck Defender (Britax) spiegels gezien op lange armen, vermoedelijk tbv Daf-bestelbusjes. Ik zal morgen weer even kijken in die bijbel, als ik het niet vergeet.
Noud 88
Noud 88
Heb goede ervaring met een bepaald type caravanspiegels.
Ik kan je wel even een paar foto's mailen.
Wel even je mailadres geven.
Groeten, Peter
Ik kan je wel even een paar foto's mailen.
Wel even je mailadres geven.
Groeten, Peter