rij ik gisteren terug na een dag heerlijk ploeteren door het terein heb ik toch een trilling in mijn defender .ga ik er net onder liggen zijn 3 van 4 aandryfas bouten afgebroken ligt gewoon mijn voor as los onder dat ding het is ook echt een landrover
maar ja het is weer gemaakt dus we kunnen weer het terein in. waarschijn lijk tot volgende week in almere mvg tim
110v8 bommetje
terug rijden uit almere
Re: terug rijden uit almere
Ik had vorige week ook zo'n trilling,
dus ook ik onder de auto liggen bij de Mc.
toen ik er onder vandaan kwam lag er 3 kilo modder naast mijn linker voorband, dat had zich daar heerlijk genesteld in mijn velg, gezellig naast de remschijf (auw! das heet)
Was trouwens ook een echte landrover.
Jan Schober
ps, om de Mc een beetje tegemoet te komen tegen de ongevraagde parkeerplaats verhoging, heb ik er deze week maar een burgertje genuttigd.
dus ook ik onder de auto liggen bij de Mc.
toen ik er onder vandaan kwam lag er 3 kilo modder naast mijn linker voorband, dat had zich daar heerlijk genesteld in mijn velg, gezellig naast de remschijf (auw! das heet)
Was trouwens ook een echte landrover.
Jan Schober
ps, om de Mc een beetje tegemoet te komen tegen de ongevraagde parkeerplaats verhoging, heb ik er deze week maar een burgertje genuttigd.
Ha Jan,
Hadden ze geen gevulde koeken meer?
Groetjes,
Ron.
oh je bedoelt de Mc spijs
(en voor Sirmartin met nootje)
bij tonen van je prikkerclublidmaatschappasbewijskaaetjelegitimatie krijg je korting.
Ploertje
(en voor Sirmartin met nootje)
bij tonen van je prikkerclublidmaatschappasbewijskaaetjelegitimatie krijg je korting.
Ploertje