Werken in Engeland?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Tjeerd

Werken in Engeland?

Bericht door Tjeerd »

hallo mensen,

Zoals de meesten waarschijnlijk weten werk ik sinds maart dit jaar bij Nene Overland in Engeland.

Nu zoeken wij voor in de werkplaats een monteur met redelijk wat ervaring met Land Rovers. Een geschoolde opleiding is niet een must wel een pre. Je zal binnen een paar weken toch redelijk zelfstandig moeten kunnen werken.
Het werk bestaat uit onderhoud van Defenders, Disco's en redelijk wat P38 Range rovers. Tevens doen wij onderhoud aan Nissan Navara's en Izuzu Double Cabs, dit omdat wij deze zelf importeren en verkopen. Maar 80% bestaat uit Land Rovers. Tevens doen wij redelijk veel (leuke) optioneel werk aan de Land Rovers.

Woonruimte is voor de eerste tijd geen probleem, en is zowat gratis.

Graag willen wij van Nene Overland alleen echt serieuze reakties, dit omdat de investeringkosten voor ons redelijk hoog zullen zijn om iemand uit Nederland deze kant op te halen.

Voor iedereen geldt: de eerste twee weken zal het een proef zijn voor beide kanten. Mocht het klikken en het werk bevalt dan is een echte overstap naar deze kant van de Noordzee een leuke stap.
Het bevalt mij erg goed en ik ben zeer blij dat ik de stap heb gemaakt.

Als je meer informatie wilt hebben dan kan je met mij, Tjeerd, contact opnemen. +44 1733 380 687 of via email tj@neneoverland.co.uk

Groetjes Tjeerd
SirMartin

Re: Werken in Engeland?

Bericht door SirMartin »

klinkt interresant.... maar ja met medische electronica heb je niet veel aan mij... ook al heb ik een redelijk nivo .... :-p

Success met het vinden van iemand,
Martin
Mick

Re: Werken in Engeland?

Bericht door Mick »

Why not advertise locally?
Plaats reactie