hoi
ik ben op zoek naar een geschrikte buitenspiegel voor het trekken van een trailer voor achter een defender, landrover kan niks vinden en stuurt me naar de caravan zaak, maar die heeft ook niks dat past... het gaaat dus om een extra buitenspiegel.
wie weet de oplossing of waar kan ik de oplossing vinden.....
gr peter! en alvast bedankt..
extra spiegel
Re: extra spiegel
Peter,
Waarom kijk je niet bij een accessoire zaak? Halfords heeft verscheidene spiegels op zijn site staan.
Succes,
John
Waarom kijk je niet bij een accessoire zaak? Halfords heeft verscheidene spiegels op zijn site staan.
Succes,
John
de engelse wolf (leger 90/110) heeft van die breeduitstaande spiegels. Dit in verband met reserve wiel die aan de zijkant hangt.
Deze spiegels schijnen opleyland/daf bestelwagens te zitten.
Anton
Deze spiegels schijnen opleyland/daf bestelwagens te zitten.
Anton
Ik heb stukjes koker profiel als spacer tussen het scharnier en de spiegel zitten, scheelt ca. 5 cm en dan kijk ik beter voor bij de Quadtec box op m'n 127 LR. Maar de kleine trailer die ik heb kan ik er niet in zien, daar zou eigenlijk zo'n kinderfiets vlaggetje op moeten...
Gr. Marco.

Hé Peter, ik heb in de schuur nog een paar spiegels liggen die je in de wielkast en tussen de motorklep klemt, misschien wat voor jou ?
als dat op een 110 past en het werkt dan zou je me daarmee kunnen helpen.
mail even een fototje of laat even weten wat hij kost?? en waar ik hem eventueel kan op halen.
ik hoor van je.
gr peter!
mail even een fototje of laat even weten wat hij kost?? en waar ik hem eventueel kan op halen.
ik hoor van je.
gr peter!