een vraag wie heeft ze wel eens vervangen van een defender
zo ja is dit een beetje te doen mvg tim
110v8 bommetje
homokeneet
Re: homokeneet
Redelijk simpel zelf te doen.
wiel loshalen.
remklauwloshalen. remleiding kun je vast laten zitten en weg vouwen, of loshalen en afdoppen.
meenemer loshalen
naaf met wiellagers loshalen De grote moer moet met een speciale dop los.
let op hoe vast de de moer zat voor montage later. Je telt gewoon het aantal windingen.
asstom loshalen. denk om teiltje want er kan olie uitkomen (80w90 of EP90)
je kan nu de homokeneet eruit trekken.
Anton
wiel loshalen.
remklauwloshalen. remleiding kun je vast laten zitten en weg vouwen, of loshalen en afdoppen.
meenemer loshalen
naaf met wiellagers loshalen De grote moer moet met een speciale dop los.
let op hoe vast de de moer zat voor montage later. Je telt gewoon het aantal windingen.
asstom loshalen. denk om teiltje want er kan olie uitkomen (80w90 of EP90)
je kan nu de homokeneet eruit trekken.
Anton
Re: homokeneet
Ik betwijvel of je er vanuit kan gaan dat je het aantal windingen kan gaan tellen,
hiervoor zijn redelijke afstel eisen.
Vastdraaien tot 50 Nm. (ronddraai controleren en luisteren naar onregelmatigheden nog zonder de remklauw
Draai de moer 90 graden terug en draai deze vast tot 10 Nm.
waarna te borgen.
een moment sleutel is redelijkerwijs wel ergens te leen.
gr,
RoLandrover
hiervoor zijn redelijke afstel eisen.
Vastdraaien tot 50 Nm. (ronddraai controleren en luisteren naar onregelmatigheden nog zonder de remklauw
Draai de moer 90 graden terug en draai deze vast tot 10 Nm.
waarna te borgen.
een moment sleutel is redelijkerwijs wel ergens te leen.
gr,
RoLandrover
Re: homokeneet
hier zijn inderdaad uiteenlopende theorieen voor. Zie voorgaande postings.
Anton
Anton