Motorkap rubbertjes
Motorkap rubbertjes
Vandaag naar de APK geweest, maar helaas nog niet goed gekeurd. Volgens het keuringsstation zat de motorkap los. Ze bedoelen dat er een rubbertje mist uit 1 van de ogen waar de kap in scharniert. Nu heb heb ik dus 1 liefst 2 van de rubbertje nodig. Wie weet hoe deze heten? Waar kan ik ze kopen/bestellen of heeft iemand deze nog liggen? Ik hoor graag van jullie
Gr Moddergoose
Ps misschien weet iemand van jullie nag een alternatief?
Gr Moddergoose
Ps misschien weet iemand van jullie nag een alternatief?
Re: Motorkap rubbertjes
Zou gewoon een stukje rubber slang nemen. Heb ik er ook tussen gezet en werkt prima.
Vincent
109 ex mil.
Vincent
109 ex mil.
ze kosten 0.90 cent per stuk. (artikelnummer 346849)
reken op verzendkosten 1 euro, dus totaal 2,80 euro.
groet van Rob
www.landro.nl
info@landro.nl
reken op verzendkosten 1 euro, dus totaal 2,80 euro.
groet van Rob
www.landro.nl
info@landro.nl
Nee
Maar de rest is gelukkig redelijk makkelijk te verhelpen (iets met stuurstops, lekkende dieselleiding, etc)
Cheers Bowy
Maar de rest is gelukkig redelijk makkelijk te verhelpen (iets met stuurstops, lekkende dieselleiding, etc)
Cheers Bowy
't is wat je relatiefgezien makkelijk vind
lekkende diesel leidingen is soms ook
alles hoor!
gr,
RoLandrover
lekkende diesel leidingen is soms ook
alles hoor!
gr,
RoLandrover
wat een zijkers
in 15 jaar heeft bij mij nog nooit een apk keurmeester naar die rubertjes gekeken die er uiteraart niet in zitten
in 15 jaar heeft bij mij nog nooit een apk keurmeester naar die rubertjes gekeken die er uiteraart niet in zitten
Nee maar als er 1 inzit dan gaan ze er over nadenken...... Als die eruit was geweest was er denk ik ook geen probleem geweest...
Cheers bowy
Cheers bowy