TopGear
TopGear
Prikkers,
geef me advies.
Mijn LW maakt bij gas minderen of loslaten in de vierde versnelling ergens achterin gemene herrie. (alleen in zijn vier!) Naar mijn gevoel de aandrijfas of het differentieel. Weet iemand een diagnose en therapie voor deze patient?
Alvast bedankt,
Andries
geef me advies.
Mijn LW maakt bij gas minderen of loslaten in de vierde versnelling ergens achterin gemene herrie. (alleen in zijn vier!) Naar mijn gevoel de aandrijfas of het differentieel. Weet iemand een diagnose en therapie voor deze patient?
Alvast bedankt,
Andries
Re: TopGear
Ruime kruisjes in je cardan?
toevallig een salisbury geplaatst? (weet niet of dat ook bij LW wordt gedaan?)
hogere shackles? (zie boven tussen haakjes)
wat voor herrie? een trilling of gepiep, of gekraak?
Jan Schober
toevallig een salisbury geplaatst? (weet niet of dat ook bij LW wordt gedaan?)
hogere shackles? (zie boven tussen haakjes)
wat voor herrie? een trilling of gepiep, of gekraak?
Jan Schober
De LW heeft standaard Roverassen. Het geluid klinkt als cronchchch, (lage tonen) en het is weg zodra ik weer gas geef. Kan het zo zijn dat ik de stand van mijn aandrijfas een halve slag moet draaien, zoals iemand mij suggereerde?
Andries
Andries
Ja dat is een optie, redelijk eenvoudig uit te proberen, maar ik denk toch dat je eerst naar de speling van de kruisjes in de cardan moet kijken. bij meer als ongeveer een halve milimeter moeten deze gereviseerd worden.
Ik heb er ook behoorlijk last van in mijn 88" maar dat komt omdat de hoek bij mij veel te groot is geworden na het plaatsen van een salisbury as.
Jan
Ik heb er ook behoorlijk last van in mijn 88" maar dat komt omdat de hoek bij mij veel te groot is geworden na het plaatsen van een salisbury as.
Jan
Andries,
Ik had dit kort geleden ook met mijn 88/3
Wat bleek, er zat te veel speling op de aandrijfas die ging resoneren als ik het gas los liet.
Uit eindelijk bleek het de conische lager te zijn die achter de handremtrommel zit.
De oplossing was heel erg simpel, ik kon volstaan door 2 vulplaatjes minder te monteren en de boel draait weer fantastisch.
succes
Ik had dit kort geleden ook met mijn 88/3
Wat bleek, er zat te veel speling op de aandrijfas die ging resoneren als ik het gas los liet.
Uit eindelijk bleek het de conische lager te zijn die achter de handremtrommel zit.
De oplossing was heel erg simpel, ik kon volstaan door 2 vulplaatjes minder te monteren en de boel draait weer fantastisch.
succes
Gereviseerde versnellingsbak te koop: kompleet met garantie bewijs (van ganzeboom.net) serie 2a bak, Tevens nieuwe drukgroep, koppenlingsplaten en koppelingscylinder. Alles compleet voor maar 790 euro. Aangeboden i.v.m. overkompleet. mailto: rover33@zonnet.nl