Bij adventure-experience in Waspik hebben ze jerrycanhouders voor 4 jerrycans. Volgens de medewerkers daar passen in deze jerrycanhouders naast de jerrycans voor brandstof, ook de standaard water jerrycans.
Dit lijkt me heel handig, en ik zou best zo'n houder willen aanschaffen. Nou is het probleem dat ik in Amsterdam woon en niet veel tijd heb om naar Waspik te gaan.
Mijn vraag is dus:
Weet iemand of deze jerrycanhouders ook dichter bij Amsterdam te koop zijn?
Of is er iemand die toevallig van Waspik naar Amsterdam gaat en deze jerrycanhouder mee wil nemen?? (ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die regelmatig deze route rijden, maar met Landrover rijders weet je het natuurlijk nooit)
Wie helpt mij???
Groeten,
Esther
Jerrycanhouders Waspik-Amsterdam
Re: Jerrycanhouders Waspik-Amsterdam
Ik kan je niet helpen, maar vertel even wat meer over de houders.
Merk? materiaal? kleur? bevestiging ?Wie verkoopt ze?
Groet Andries
Merk? materiaal? kleur? bevestiging ?Wie verkoopt ze?
Groet Andries
ff checken op www.adventure-experience.nl onder diversen...
Hai Olifant Esther
,wij gaan 25-26-27(vr-zat-zon)op visite richting het zuiden des lands,en wil zelf zaterdag(26) ook nog even wat gaan halen in Breda.Dus zeg het maar,ik weet niet hoeveel haast je erbij hebt?
Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
Hai Olifant Esther

Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
Hoi Esther,
Je hebt helemaal gelijk! De Jerrycan houders zijn erg handig. Er passen inderdaad waterhouders en “gewone†jerrycans in.
Ik kan je niet helpen om de houder dichter bij Amsterdam te krijgen, ik woon in Drenthe….
Wat je blijkbaar niet gelezen hebt op de site is dat je ook via postorder kan bestellen. Wel eerst betalen en daarna wordt het op gestuurd. Voor het bedrag dat het versturen kost, kun je niet heen en weer rijden!
Mijn advies is even bellen, overleggen en bestellen!
Groet, Sander
Series IIA Ambulance “De oude Weduweâ€Â
Defender 130 “De Blauwe Dame IIâ€Â
Je hebt helemaal gelijk! De Jerrycan houders zijn erg handig. Er passen inderdaad waterhouders en “gewone†jerrycans in.
Ik kan je niet helpen om de houder dichter bij Amsterdam te krijgen, ik woon in Drenthe….
Wat je blijkbaar niet gelezen hebt op de site is dat je ook via postorder kan bestellen. Wel eerst betalen en daarna wordt het op gestuurd. Voor het bedrag dat het versturen kost, kun je niet heen en weer rijden!
Mijn advies is even bellen, overleggen en bestellen!
Groet, Sander
Series IIA Ambulance “De oude Weduweâ€Â
Defender 130 “De Blauwe Dame IIâ€Â
Site SMB
Hoi Esther,
Vergeet nog wat toe te voegen.... Je kan de Jerrycan houder bekijken op de site van SMB.
[www.smb-genderen.nl]
Klik op "landrovers" en je ziet een 130 met een roofrack van SMB en een jerrycanhouder zoals die in Waspik verkocht worden.
Het is maar dat je het weet!!
Nogmaals groet, Sander
Vergeet nog wat toe te voegen.... Je kan de Jerrycan houder bekijken op de site van SMB.
[www.smb-genderen.nl]
Klik op "landrovers" en je ziet een 130 met een roofrack van SMB en een jerrycanhouder zoals die in Waspik verkocht worden.
Het is maar dat je het weet!!
Nogmaals groet, Sander
Re: Site SMB
Hai Sander,weet jij toevallig wat ze bij SMB moeten kosten?
Andy
110 300TDi,Cool Runnings
Andy
110 300TDi,Cool Runnings