Tja, zo kan het ook..........

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marco Schepens

Tja, zo kan het ook..........

Bericht door Marco Schepens »

[marktplaats.nl]
bob met z'n deCoo

Re: Tja, zo kan het ook..........

Bericht door bob met z'n deCoo »

zet hem op vraag en aanbod prikbord
Frans

Bericht door Frans »

He, die foto van de lier heb ik ergens anders ook al gezien, toen was hij te koop.

Frans Bonnes
willem S7 V8

Bericht door willem S7 V8 »

ik heb hem mijn warn met een kapotte kabel maar gegeven
ik vond het zo zielig
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Hihi...

Dat kan ik ook... de motor van mijn lier heeft het waarschijnlijk opgegeven... heeft iemand nog iets???
Het is een Ramsey Pro 9000 met een Warn relaiskast (ja, dat werkt!)

Groetjes,

Remco
www.henryv8.tk
willem S7 V8

Bericht door willem S7 V8 »

ik wil hem wel hebben/koope
ik ga nooit het terrein in enne het staat wel leuk

willem
jo

Re: Tja, zo kan het

Bericht door jo »

Ik heb een lier en wil het terrein in maar niemand wil aan mijn lier hangen. De meesten willen liever aan het touw. Dat kan ook maar daar heb ik dat sierding niet voor. Hij moet werken, ook op zondags. En dat wil ik zondag wel doen. Ik ga een 400 meter pad op waar de meesten 2 of meer uren nodig hebben. en ik wil het in een uur doen.

jo fo li "general"
Marcel G

Bericht door Marcel G »

Ik ben veel in het terein te vinden. Eigenlijk vind ik er niets aan . Nu wil ik ook een lier. Waarom. Nou omdat iedereen er een heeft en je anders niet mee telt. ik zit zelden vast mischien dat ik de lier eens kan gebruiken om de boot uit het water te trekken anders zou ik het ook niet weten.
jo

Bericht door jo »

ik trek er nu ook bomen uit de grond, laats vroeg de buurman om iets zwaars boven op de steiger te krijgen en ik heb hem maar geholpen.

jo fi li "general"
Marcel G

Bericht door Marcel G »

Ja wat moet je anders me zo'n ding. Wel leuk dat je op die manier met je LR de buurman kunt helpen. Of was een lier alleen voldoende geweest?
peter mastenbroek

Bericht door peter mastenbroek »

Tjeempie Jo, zit je lier dan weer vast. De laatste keer dat je hem wilde gebruiken bleef het vastzittende object staan, jouw 88 trouwens ook, maar vloog je lier door de lucht. En dat pad binnen een uur? Wil ik zien, zet ik een hele fles wijn op.
Andries

Bericht door Andries »

Een lier schaf je toch aan om juist die ander te recoveren?
Andries
Tinus

Bericht door Tinus »

Kijk eens op [www.ramseystore.com] kun je een nieuwe motor bestellen, als je de lier kwijt wil wil ik hem wel voor een zacht prijsje van je overnemen voor onderdelen, ik heb ook een Ramsey PRO 9000X.

Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Ard

Bericht door Ard »

Ik heb ook een lier. Hij ligt al 4 jaar in de garage. Tja tijd he...
Andy

BINNENKORT!!!

Bericht door Andy »

BINNENKORT OP DE PRIKKERSPAGINA!!!
Foto's van een dagje vast zitten in de modder,terwijl er naast jou iemand staat met een LaRo(die niet of nooit de modder ingaat)maar helaas met een defecte lier(defect was al langer bekendt!) ;-)

Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings,die ook graag een lier wil,maar liever heeft dat Andy&Amanda nog even doorsparen en eentje kopen die wel werkt ;-)
jo

Bericht door jo »

Je mag komen kijken, alleen ik drink geen alcohol. Dus ook geen wijn maar als ik het haal mag je een fles opdrinken op mijn gezondheid. Dan heb ik plezier en jij ook. De lier zit nu vast en anders gebruik ik de hy jack als lier. Alleen foto's maken die ik niet want dan gaat het niet in een uur.

jo fo li "general"
aart

Bericht door aart »

blijkbaar niet
Plaats reactie