Hoi,
Mijn IIa 88 benzine/LPG deedt vanmorgen opeens niets meer ... Wel stroom (lampen branden en alles), ik hoor gewoon 'klik' als ik het contactslot aanzet maar als ik op de startknop druk helemaal niks!!
Kan ik die startknop aan de achterkant (motorruimte) doorverbinden om te kijken of die stuk is of gebeuren er dan vervelende dingen?
Iemand tips waar ik het kan zoeken? Electriek is niet mijn sterke kant....
Groetjes Lorenz IIa 88 'Dreadnought'
Help, hij start niet meer....!
Re: Help, hij start niet meer....!
kijk eens of alle aansluitingen op de startmotor goed contact maken.
mario
mario
hij start nu soms..
Asl ik de kabel van de startmotor haal en weer vast zet start hij 1 keer, dan niet meer. Het is ook eeen hele oude kabel die ga ik eerst maar eens vervangen morgen ik hoop dat dat het is..
groetjes Lorenz IIa 88 'Dreadnought'
groetjes Lorenz IIa 88 'Dreadnought'
Re: hij start nu soms..
Lorenz,
Je zou de contacten van het start relais eens na moeten kijken. Daar lopen tijdens het starten nogal wat Amperes doorheen en de contacten willen wel eens inbranden en daardoor start problemen geven.
Mvrgr, Hugo
Je zou de contacten van het start relais eens na moeten kijken. Daar lopen tijdens het starten nogal wat Amperes doorheen en de contacten willen wel eens inbranden en daardoor start problemen geven.
Mvrgr, Hugo
Re: hij start nu soms..
Je kunt het proberen met een paar klappen met de hamer op de startmotor te geven. Als hij het dan weer doet is je startmotor aan revisie toe.