Wie gaat er binnenkort naar Engeland?
Wie gaat er binnenkort naar Engeland?
Hi medeprikkers,
Wie komt er binnenkort in Engeland en wil voor ons een engelse stekker en stopcontact mee terug nemen.
Ik kan er in ons mooie landje geen een vinden.
Er is geen haast ( meer ) bij.
Groet Ruud.
Re: Wie gaat er binnenkort naar Engeland?
Hoi,
Gebruiken jullie die stopcontacten ook in de auto? Handig tegen verpoling.
Een collega van mij is account manager in the UK en reist dus regelmatig die kant op. hij gaat voor ons ook een paar stekkers en stopcontacten meenemen en dus kan er nog wel eentje extra bij. Wat wil je, opbouw of inbouw?
Als het geen haast heeft kunnen we het wel een keer langs brengen. mijn vader woont in Assen en dat is niet zo ver van Ruinen.
Laat maar even weten.
groetjes,
Irene
Ploertje
Gebruiken jullie die stopcontacten ook in de auto? Handig tegen verpoling.
Een collega van mij is account manager in the UK en reist dus regelmatig die kant op. hij gaat voor ons ook een paar stekkers en stopcontacten meenemen en dus kan er nog wel eentje extra bij. Wat wil je, opbouw of inbouw?
Als het geen haast heeft kunnen we het wel een keer langs brengen. mijn vader woont in Assen en dat is niet zo ver van Ruinen.
Laat maar even weten.
groetjes,
Irene
Ploertje
HOERA, ik heb ze gevonden
[www.aurora-kontakt.nl]
Frans Bonnes
[www.aurora-kontakt.nl]
Frans Bonnes
Hi Frans,
Bedankt, Ik wist niet eens meer dat ze nog bestonden, het was ooit mijn eerste baas!!, maar Irene van Ploertje kwam ook met een prima oplossing.
Groet Ruud.
Bedankt, Ik wist niet eens meer dat ze nog bestonden, het was ooit mijn eerste baas!!, maar Irene van Ploertje kwam ook met een prima oplossing.
Groet Ruud.
Elke fotozaak heeft ze, Hama levert ze en de meeste fotozaken hebben dat. Ook in goede campingzaken heben ze dat, daarom geen probleem voor Engelandganners
jo fo li
jo fo li