Landrover Garden in Tiendeveen
Landrover Garden in Tiendeveen
Heeft iemand ervaring met Landrover Garden in Tiendeveen (Drente) v.w.b. onderhoud of aankoop van een tweedehands auto?
Groeten,
Fred
Groeten,
Fred
Re: Landrover Garden in Tiendeveen
Ja,
Ik heb m'n 110 stwg daar gekocht als "opknapper" met nw. APK, heeft na aankoop lang geduurt voordat ik hem op kon halen omdat de vorige eigenaar het kenteken kwijt was. Nadat ik hem gekocht heb ben ik nog niet weer bij hun geweest (ca. 1,5 jaar geleden) dus hoe service is mbt garantie is etc. kan ik niet beoordelen.
gr.
Jan Aart
p.s. zie ook [www.prikpagina.nl]
Ik heb m'n 110 stwg daar gekocht als "opknapper" met nw. APK, heeft na aankoop lang geduurt voordat ik hem op kon halen omdat de vorige eigenaar het kenteken kwijt was. Nadat ik hem gekocht heb ben ik nog niet weer bij hun geweest (ca. 1,5 jaar geleden) dus hoe service is mbt garantie is etc. kan ik niet beoordelen.
gr.
Jan Aart
p.s. zie ook [www.prikpagina.nl]
Hoi,
Is hier vlak in de buurt, zit op slot met een hek ervoor heb nog geen levend wezen daar gezien.
Schijnbaar moet je telefonisch eerst een afspraak maken.
Dus ook geen idee.
Groet Joke.
Is hier vlak in de buurt, zit op slot met een hek ervoor heb nog geen levend wezen daar gezien.
Schijnbaar moet je telefonisch eerst een afspraak maken.
Dus ook geen idee.
Groet Joke.
Volgens mij is het alleen maar een handelaar die Landrovers verkoopt en meer niet.
Van zijn website word je ook niet veel wijzer.
Alleen maar een telefoonnummer en meer niet.
Lijkt mij nu niet het meest allerbetrouwbaar.
Frans Bonnes
Van zijn website word je ook niet veel wijzer.
Alleen maar een telefoonnummer en meer niet.
Lijkt mij nu niet het meest allerbetrouwbaar.
Frans Bonnes
Ziet er van boven wel leuk uit, ligt in de vliegbaan van Hoogeveen.
Verder geen ervaring mee.
Marc
Verder geen ervaring mee.
Marc
Hoi Fred,
Ben er tijdje geleden eens wezen kijken met een maat. Gaf me daar niet echt een goed gevoel.
grt,
Ron110
Ben er tijdje geleden eens wezen kijken met een maat. Gaf me daar niet echt een goed gevoel.
grt,
Ron110
Heb er bijna een 110 gekocht. Op het laatste moment toch besloten om voor een 90 te gaan. Eerst telefonisch afspraak maken. Aardige kerel, geen werkplaats of iets dergelijks. Echte handelaar!!!
grt Tijn
grt Tijn
Is puur een handelaar, ik ken hem oa via een collega van me, die onderhoud zijn website. Betrouwbaar en netjes, maar doet alleen in en verkoop. Dus niets geen reparaties. Is niet de goedkoopste met defenders, wel goedkope RR.
Wel aardige kerel.
Grt Bas
Wel aardige kerel.
Grt Bas