Wie wil mij informatie geven, waar ik een net of origineel tussenschot kan kopen voor de ombouw van een defender 110 naar (gr)- (w)ijs kenteken.
Volgens mij worden de defenders fabrieksmatig van een kunsstof tussenschot voorzien. weet iemand wie die leverd.
alvast bedankt.
INFO GEVRAAGD TUSSENSCHOT 110
Re: INFO GEVRAAGD TUSSENSCHOT 110
hoi,
Bij mij zit er een metalen tussenschot in, weet niet of ie zo standaard geleverd is.
Betreft een 110 td uit 1989.
Pas weer omgezet naar grijs kenteken, dus nu voorzien van hoedje.
groet,
Ron110
Bij mij zit er een metalen tussenschot in, weet niet of ie zo standaard geleverd is.
Betreft een 110 td uit 1989.
Pas weer omgezet naar grijs kenteken, dus nu voorzien van hoedje.
groet,
Ron110
Re: INFO GEVRAAGD TUSSENSCHOT 110
Goeiemorgen,
Ik heb een aantal maanden geleden zelf een tussenschot gemaakt en gemonteerd. Van 18mm multiplex. Omdat een tussenschot "op maat" nergens te koop was. En als hij te koop zal zijn, zal deze onbetaalbaar worden, omdat het een produkt is dat zeer weinig wordt verkocht. Het passen en meten om een schot te maken en te monteren, kost je een dag maar dan heb je ook wat.
suc6,
grt, Jan Kok
www.laro.tk
Ik heb een aantal maanden geleden zelf een tussenschot gemaakt en gemonteerd. Van 18mm multiplex. Omdat een tussenschot "op maat" nergens te koop was. En als hij te koop zal zijn, zal deze onbetaalbaar worden, omdat het een produkt is dat zeer weinig wordt verkocht. Het passen en meten om een schot te maken en te monteren, kost je een dag maar dan heb je ook wat.
suc6,
grt, Jan Kok
www.laro.tk