Foto's Almere
Foto's Almere
De foto's van Almere vanmiddag staan weer op de site. Het zijn er behoorlijk veel maar dat krijg je als je een nieuwe camera moet uitproberen en het ook een beetje je hobby is. Misschien een kleine troost voor Jorrit. Op deze foto's rij je nog en later sleutelt Anton
Irene en Richard
Ploertje
[ploertje.fotopic.net]
Irene en Richard
Ploertje
[ploertje.fotopic.net]
Re: Foto's Almere
enuuh ,de eerste twee foto´s zijn van een speciaal inginieus hoogtechnisch EIGENLIJK GEHEIM experiment
HET is NIET zo DAT hijSTUK is HOOR OF dat HIJ AAN HET INFUUS LIGT
HET is NIET zo DAT hijSTUK is HOOR OF dat HIJ AAN HET INFUUS LIGT
Leuke foto's. Helaas moesten wij al wat vroeg weer afhaken en hebben het tweede deel moeten missen. Zo te zien zijn jullie nog naar een ander terrein verderop langs de ringweg gegaan. Klopt dat?
Groet van Marco!
Groet van Marco!
Mooie foto's ! Mogen jullie vaker doen zo'n nieuwe camera uitproberen.
Niek
Niek
Die uitvinding was nog zo nieuw dat hij nog aan lijntje hing te drogen
Maar hoe dan ook weer geweldig genoten. Jullie foto's ondertussen ook bewonderd. Leuk. Helaas volgende week niet maar de week daarop dan maar weer.Ys en weder dienende.
Irene en Richard
ploertje
Maar hoe dan ook weer geweldig genoten. Jullie foto's ondertussen ook bewonderd. Leuk. Helaas volgende week niet maar de week daarop dan maar weer.Ys en weder dienende.
Irene en Richard
ploertje
Nog een filmpje ter aanvulling:
[home.planet.nl]
Groet van Marco!
[home.planet.nl]
Groet van Marco!
Ach de foto's zijn een hele troost, Als je Utah dat even naar de camera ziet kijken maakt dat een hoop goed.
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
mooie foto's en heb me ook prima vermaakt. Alleen jammer dat ik er vandaag achterkwam dat mijn radiateur lekt. (moet nu nieuwe aanschaffen)
maar ja meestal loopt het water bij een Laro naar binnen en de olie eruit
in dit geval loopt het water er ook uit
maar ja meestal loopt het water bij een Laro naar binnen en de olie eruit
in dit geval loopt het water er ook uit
Re: Gheert
Jan goed idee maar bij mij zitten er heel veel lammelletjes dicht . het is net of iemand met zijn vinger er overheen gegaan is. zal morgen ff advies inwinnen bij collega die in zijn vrije tijd auto's repareert. als hij zegt dat de lammelletjes nog goed zijn laat ik hem ff solderen. anders neem ik toch een nieuwe en ben (hopelijk) weer voor jaren van radiatorproblemen af
groetjes gheert
groetjes gheert
Jammer dat ik het gemist heb,, moest weer aanhet werk, maar ik hoop volgende week zondag geen piep dienst te hebben, dan ben ik er hopelijk wel (als de baas thuis geen klusjes bedacht heeft)
groet johan & Timber (88 lightweight)
groet johan & Timber (88 lightweight)