Hallo,
Op diverse site (ook LR sites, vandaar "beetje OT" mis ik een hoop foto's op mijn laptop. D.w.z. ik zie ze niet. Op mijn andere PC zie ik ze wel, dus het ligt aan instellingen op de laptop. Ik heb alleen geen idee welke.
Op www.flubbertje.nl bijvoorbeeld, bij "Evolution Kit" verschijnen er maar drie fotootjes. De eerste en een stukje verder die van de propshaft. Geen kruisjes bij de rest ofzo, gewoon helemaal niets. Op diverse andere sites idem.
Iemand een idee?
Marco
(beetje)OT; IT vraagje
Re: (beetje)OT; IT vraagje
Je laptop wil dus geen foto's met extinctie .gif of .jpg weergeven en wel met extinctie .jpeg .
heb je een popup filter draaien op de laptop of een firewall die fout is geconfigureerd?
Martin Merts
LR S2a 88 1965 'Pumba'
heb je een popup filter draaien op de laptop of een firewall die fout is geconfigureerd?
Martin Merts
LR S2a 88 1965 'Pumba'
Misschien dat de extensie .JPG niet geregistreerd staat in je windows en daardoor kan die ze niet openen.
Sla eens de foto die je wel kan zien als .jpg en kijk eens of je em dan kan openen met je ie.
Een firewall zal het zeker niet zijn aangezien die geen plaatjes kan blokken.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
beetje verstand van windows maar zeker geen MCSE
Sla eens de foto die je wel kan zien als .jpg en kijk eens of je em dan kan openen met je ie.
Een firewall zal het zeker niet zijn aangezien die geen plaatjes kan blokken.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
beetje verstand van windows maar zeker geen MCSE
Marco, lees anders even de volgende pagina van Microsoft [support.microsoft.com]
Martijn zelfs Micro$oft heeft het er over dat het kan komen door een firewall.
Tux zal daar minder last van hebben, maar helaas zijn de meesten toch overgeleverd aan Bill
Martin Merts
Met een beetje kennis wan Tux en afgerond MCSE traject
Martijn zelfs Micro$oft heeft het er over dat het kan komen door een firewall.
Tux zal daar minder last van hebben, maar helaas zijn de meesten toch overgeleverd aan Bill
Martin Merts
Met een beetje kennis wan Tux en afgerond MCSE traject
Dit soort dingen hoort niet door een firewall geblokt te worden, daar is een firewall niet voor.
Maar goed dit is er natuurlijk een van bill, die doet dingen waar ze zelf geen eens controle over hebben haha, wat nou standaarden we maken onze eigen standaarden lol.
groet,
Martijn
Microsoft kan mijn penguin kont kussen met hun rare gewoontes protocollen en andere onzin
Debian op Intel/Sparc/Powerppc who needs bill?
Maar goed dit is er natuurlijk een van bill, die doet dingen waar ze zelf geen eens controle over hebben haha, wat nou standaarden we maken onze eigen standaarden lol.
groet,
Martijn
Microsoft kan mijn penguin kont kussen met hun rare gewoontes protocollen en andere onzin

Debian op Intel/Sparc/Powerppc who needs bill?