Ik wil plasma kabel kopen maar er schijnt zelfs immitatie kabel op de markt te zijn.
Hoe kan ik de echte van de namaak onderscheiden en is dat eigenlijk wel nodig. Is de namaak slechter dan de "echte" of originele. Wat is trouwens "de echte" qua merk ?
jo fo li
Plasma kabel
Re: Plasma kabel
Jo,
Amsteel bleu winch rope is volgens mij ook een erg goed merk. Is en stukje voordeliger als de Plasma 12, maar er is in ieder geval hier en daar informatie te vinden op het internet. (google) Liebregts in Vessem verkoopt de Amsteel ropes, Defparts is de importeur van de Plasma 12. Deze komen invlusief beschermkous voor steen en rots ondergrond, die je gewoon mee oprolt op je drum.
Tja en wat is imitatie? Over de plasma 12 en de amsteel vind ik info op diverse 4x4 sites. Dus ik zou daar uit kiezen. Persoonlijk ga ik binnenkort de Amsteel halen bij Liebregts.
Marco
Amsteel bleu winch rope is volgens mij ook een erg goed merk. Is en stukje voordeliger als de Plasma 12, maar er is in ieder geval hier en daar informatie te vinden op het internet. (google) Liebregts in Vessem verkoopt de Amsteel ropes, Defparts is de importeur van de Plasma 12. Deze komen invlusief beschermkous voor steen en rots ondergrond, die je gewoon mee oprolt op je drum.
Tja en wat is imitatie? Over de plasma 12 en de amsteel vind ik info op diverse 4x4 sites. Dus ik zou daar uit kiezen. Persoonlijk ga ik binnenkort de Amsteel halen bij Liebregts.
Marco
Re: Plasma kabel
Let op dat de plasmakabel aan de trommel kan smelten als de rem in de trommel zit en je veel aan het lieren bent.
Er is een merk op de markt waar dat niet het geval is maar ik weet de naam niet meer. De kleur van die kabel was rood (plasmarope is paars)
Er is een merk op de markt waar dat niet het geval is maar ik weet de naam niet meer. De kleur van die kabel was rood (plasmarope is paars)
Plasma kabel & Huskey
Dat is alleen maar bij een lier met frictieplaten zoals de meeste Warn lieren, die kunnen erg warm worden. Bij de Superwhinch Huskeys (die ik een heb, en Jo ook) is dit niet het geval. Deze hebben een worm/wiel overbrenging en worden daardoor nagenoeg niet warm.
Marco
Marco