Help mijn remtrommel wordt heeel erg heet.
dacht orzaak te hebben gevonden, vast gerotte remcylinder, nieuwe geplaatst, ontlucht en afgesteld, tot dat het wiel aanloopt en dan twee a drie klikjes terug!!
Maar na een km of 5 is alles wederom bloed heet!! zo heet dat de tectiel begint de smelten!! en druppen!!!
Wat kan dit zijn, rem schoenen verkeert om??
ps. gaat on een SIII ex leger.
Schoentje en een verhitte timba!
Hete achter remtrommel
Re: Hete achter remtrommel
Soms valt de schoen net voor de afstelnok ipv erin (in het geultje) als je dan de remtrommel erop doet loopt hij aan aan de zijkant.....
Succes met zoeken!
Cheers bowy
Succes met zoeken!
Cheers bowy
Heb je je wiellager gecontroleerd.
Mogelijk is de boel vastgelopen/stroef/drooggelopen.
Succes.
Ed. Laro 88 '71. LZN
Mogelijk is de boel vastgelopen/stroef/drooggelopen.
Succes.
Ed. Laro 88 '71. LZN
hallo schoentje
Wanneer je remtrommel warm wordt,is het maar een kant of alle twee kanten, lopen de schoenen dan ook aan of blijft de trommel dan vrij lopen,
Ik heb het zelfde probleem maar dan voor, zowel links als rechts, bij mij gaan de remschoenen aanlopen, er zit geen lucht in en de lagers zijn ook goed.
Een mogelijkheid is nog dat de bodemklep in de hoofdremcilinder niet goed functoneerd.
Wanneer je remtrommel warm wordt,is het maar een kant of alle twee kanten, lopen de schoenen dan ook aan of blijft de trommel dan vrij lopen,
Ik heb het zelfde probleem maar dan voor, zowel links als rechts, bij mij gaan de remschoenen aanlopen, er zit geen lucht in en de lagers zijn ook goed.
Een mogelijkheid is nog dat de bodemklep in de hoofdremcilinder niet goed functoneerd.
of je remslang zit verstopt.
dan pers je door het rempedaal in de drukken de vloeistof naar de wielremcilinder, maar het kan niet meer terug.
succes
Bram 109 ex mil.
dan pers je door het rempedaal in de drukken de vloeistof naar de wielremcilinder, maar het kan niet meer terug.
succes
Bram 109 ex mil.