prijsindicatie PTO unit
prijsindicatie PTO unit
Wat is een schappelijke prijs voor een complete pto unit met schakelvork en alles erbij ook inclusief schakel pook?
deze verkeerd in perfecte staat
graag uw mening.
gr menno
deze verkeerd in perfecte staat
graag uw mening.
gr menno
Re: prijsindicatie PTO unit
Hallo Menno.
Beetje moeilijk, ook kan slechts aangeven wat ik zelf voor een hydraulische PTO met bediening, slangen en ventielen(oud) vraag. 120 Euro.
Iets in die orde van grootte klinkt mij redelijk in de oren maar dit is slechts mijn mening.
Groetjes,
Huub
Beetje moeilijk, ook kan slechts aangeven wat ik zelf voor een hydraulische PTO met bediening, slangen en ventielen(oud) vraag. 120 Euro.
Iets in die orde van grootte klinkt mij redelijk in de oren maar dit is slechts mijn mening.
Groetjes,
Huub
Is volgens mij wel een beetje de prijs, is nl ook niet zoveel vraag naar series hydrauliek PTO's
Voor een complete voor een lier in nieuwstaat lijkt mij 150 redelijk, normale gebruikte staat vindt ik ca 100,- redelijk.
Cheers Bowy
Voor een complete voor een lier in nieuwstaat lijkt mij 150 redelijk, normale gebruikte staat vindt ik ca 100,- redelijk.
Cheers Bowy
Dan verkleurt de gecharmeerdheid van hydroliek mijn beoordeling.
Nu nog een betaalbare voor op een 110 vinden !
Groet
Nu nog een betaalbare voor op een 110 vinden !
Groet
Dat zal niet meevallen, die zoek ik ook al 1.5 jaar, zijn wel nieuw te koop maar dan ben je meteen failliet.
Deze PTO pomp had ik voorbestemd om samen met een bijpassende zware hydraulicmotor op een (grote zware)wormwiellier te bouwen die ik ook nog heb liggen.
Er kwam echter een Koniglier voor de serie's voorbij en die zit nu op Rusty, vandaar.
Huub
Deze PTO pomp had ik voorbestemd om samen met een bijpassende zware hydraulicmotor op een (grote zware)wormwiellier te bouwen die ik ook nog heb liggen.
Er kwam echter een Koniglier voor de serie's voorbij en die zit nu op Rusty, vandaar.
Huub
Hallo,
kheb eventueel wel interesse voor de combinatie van PTO met hydro-motor en lier.
Wat moet je voor die combi hebben??
Past dit hele spul zo op een series Land Rover of moet aan de hydromotor en de lier nog het één en ander verbouwd worden?
Herman
kheb eventueel wel interesse voor de combinatie van PTO met hydro-motor en lier.
Wat moet je voor die combi hebben??
Past dit hele spul zo op een series Land Rover of moet aan de hydromotor en de lier nog het één en ander verbouwd worden?
Herman
Ik ben de gelukkige eigenaar van deze PTO Hydropomp.
Groeten Jan Schober
ps. Huub, ik heb gemailt, kunt u uw adres nog even doorgeven. kom ik hem morgen halen.
Groeten Jan Schober
ps. Huub, ik heb gemailt, kunt u uw adres nog even doorgeven. kom ik hem morgen halen.