he mannen en vrouwen,
ik ben via "ploertje" terecht gekomen bij de prikkers.
heeft iemand ervaring met Good year banden van de serie
Wranger ATR 245-70-16
ik rijd voor 75% weg met 45.000 per jaar
zou het wat zijn
ik rij nog geen echt terein!!! maar ik wil wel !!!
licht er aan wat ploertje met me doet.
Groeten bob met zijn disco
banden voor een disco serie 2 2001
Re: banden voor een disco serie 2 2001
Hoi,
Ik rij een Disco 95 met BFG 245x75x16 AT rij ook hoodzakelijk op de weg (22.000 km) rijden perfect op de weg en kan zeer goed mee in het terrein...alhoewel als ik in het terrein ben altijd wel een keer vaststa
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95
Ik rij een Disco 95 met BFG 245x75x16 AT rij ook hoodzakelijk op de weg (22.000 km) rijden perfect op de weg en kan zeer goed mee in het terrein...alhoewel als ik in het terrein ben altijd wel een keer vaststa
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95
Hoi Bob.
Mooie banden heb je uitgezocht. Wij rijden op BFG 255-85-16 MUD terrain. Een iets grovere band dan de All terrain maar doen het verder prima op de weg. Ok ze zijn iets rumoeriger dan gewone wegbanden maar maken niet overdreven veel lawaai. Daarin tegen komt je er lekker mee weg in het terrein. Maar dat is een keuze die je maakt. Jij maakt veel meer km dan wij en dan kan ik me voorstellen dat je voor een All terrain gaat.
Succes met je keuze.
Irene en Richard
Ploertje (die morgen vast leuke oefenstukjes in Almere voor je gaat zoeken )
Mooie banden heb je uitgezocht. Wij rijden op BFG 255-85-16 MUD terrain. Een iets grovere band dan de All terrain maar doen het verder prima op de weg. Ok ze zijn iets rumoeriger dan gewone wegbanden maar maken niet overdreven veel lawaai. Daarin tegen komt je er lekker mee weg in het terrein. Maar dat is een keuze die je maakt. Jij maakt veel meer km dan wij en dan kan ik me voorstellen dat je voor een All terrain gaat.
Succes met je keuze.
Irene en Richard
Ploertje (die morgen vast leuke oefenstukjes in Almere voor je gaat zoeken )
hai hans
245 en dan 75 is die niet te hoog
rijd je niet tegen je spatbord
of met scherp sturen
ik zou graag eigenlijk de 75 ers willen
groeten bob
245 en dan 75 is die niet te hoog
rijd je niet tegen je spatbord
of met scherp sturen
ik zou graag eigenlijk de 75 ers willen
groeten bob
Ik heb 4 nieuwe banden in de maat 235/70-16 voor je, BF Goodrich Long Trail, heel comfortabel en kan in het terrein ook goed mee. € 100,- incl. btw per stuk, incl. montage als je de wielen los aanlevert.
De banden zijn nieuw en nog nooit gemonteerd geweest!
De banden zijn nieuw en nog nooit gemonteerd geweest!