bericht voor josé en ben van de lrch

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
bart hendriks

bericht voor josé en ben van de lrch

Bericht door bart hendriks »

hallo ben en josé, jullie hebben mij op 10 mei s"maandags om 22.45 u. gebeld. op mijn mobielte. daar vroegen jullie of ik nog bij de lrch zat ja dus. wij hebben vorig in juli dacht het 15 jarigjubileum mee gemaakt dat was heel gezellig. maar jullie hadden een bericht achtergelaten opde voicemeel maar daar hadden jullie geen nummer of achternaam achter gelaten. ik had al naar de lrch gebeld, maar zij konden mij ook niet helpen omdat ik geen achternaam of lid nr. had. zouden AUB mij terug kennen bellen of mailen.:
tel.nr. 0651-398312
aimeeladres: daktent@hotmail.com

alvast bedankt
en
groetjes bart hendriks
arjan v. tiel

Re: bericht voor josé en ben van de lrch

Bericht door arjan v. tiel »

he bart penaut
lang geleden waneer kom je weer in venhorst kijken.

gr arjan
999 stukjes SIII 109 1980
bart hendriks

he arjan .
nou vorlopig nog niet ik heb ander halfe week in het ziekenhuis gelegen. want ik begon weer die epeptiese verschijnelen en ik kreeg kort daarop verlammings verschijnselen. en ik ben nu met weekend verlof maar ik moet wel weer morgen avond terug zijn.

groetjes peanut
arjan van tiel

Bericht door arjan van tiel »

penaut

sterkte en beterschap gewenst.
laat ffff weten waneer je weer thuis bent spreken we weer een keer iets af.

oja en niet al die verpleegsters mee uit vragen.

gr.arjan
999 stukjes SIII 109 1980
bart hendriks

he arjan van tiel

hoe is hyet met jou, met gaat alles weer goed ik ben weer thuis vandaag thuis gekomen. ik heb een vraagje: weet jij misschien hoe dat je een bericht hebt gemaakt die ik op het prikbord heb gezet of dat ik het zelfde bericht weer kan plaatsen? ik weet namelijk niet hoe lang dat er dat op blijft staan. of weet iemand anders dat. bedankt alvast. ik denk zelf dat er dat bericht er een week op blijft staan klopt dat.

m.v.g. bart hendriks
Plaats reactie