IJslandroveren met Warn lier bij Wiegel Voorhout
IJslandroveren met Warn lier bij Wiegel Voorhout
Vanavond een hele leuke avond gehad bij Wiegel in Voorhout. Wiegel is de importeur van Warn lieren en stelde de werkplaats beschikbaar om een grote groep Prikkers te huisvesten en ook nog te voorzien van Koffie, thee en limonade(wijn) en hartige hapjes. Berry had naar zeggen zelf gebakken gevulde koeken aangeleverd (ja, ja )
Peter Paul Stokvis hield een presentatie over zijn bedrijf en vanzelfsprekend over de Warnlieren en aansluitend gaf Edwin (ijslandrover) een enthousiaste lezing over, hoe kan het anders, IJsland en Landrovers. Prachtige Dia's gezien (ook van Fred Kamphues) en mooie verhalen gehoord. Kortom een zeer geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.
Worden de prikkers een concurrent van de LRCH??
We hebben een paar foto's gemaakt en deze op [www.ploertje.fotopic.net] gezet voor diegene die er niet bij konden zijn.
Berry en Aad en natuurlijk alle medewerkers bij Wiegel en Edwin bedankt.
Richard en Irene
Peter Paul Stokvis hield een presentatie over zijn bedrijf en vanzelfsprekend over de Warnlieren en aansluitend gaf Edwin (ijslandrover) een enthousiaste lezing over, hoe kan het anders, IJsland en Landrovers. Prachtige Dia's gezien (ook van Fred Kamphues) en mooie verhalen gehoord. Kortom een zeer geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.
Worden de prikkers een concurrent van de LRCH??
We hebben een paar foto's gemaakt en deze op [www.ploertje.fotopic.net] gezet voor diegene die er niet bij konden zijn.
Berry en Aad en natuurlijk alle medewerkers bij Wiegel en Edwin bedankt.
Richard en Irene
Re: IJslandroveren met Warn lier bij Wiegel Voorhout
Geinige foto's was aardig druk.
Groet,
Martijn
http;//landrover.mine.nu
Groet,
Martijn
http;//landrover.mine.nu
Extra complimenten voor de perfecte verzorging door de firma Wiegel, de beloofde koffie smaakte wel heel erg lekker naar kaas worst pinda's en verschillende soorten frisdrank. ( tja das wat anders dan voorverpakte koeken
, Berry ook bedankt)
Vico 110

Vico 110
Ik heb me gisteren ook prima vermaakt, ik moest er een uurtje voor rijden maar het was zeker de moeite waard. Inderdaad perfect verzorgd en prachtige verhalen en foto's over het nu zeker in mijn ogen ultieme 4x4 land.
Alle organisatoren en betrokknen bedankt.
Peter
Alle organisatoren en betrokknen bedankt.
Peter
Even dacht ik dat we met 15 man alle koeken moesten op eten maar om acht uur zat de tent vol!
Erg gezellig weer en alle sprekers, Peter Paul (Wiegel), Edwin en in de finale Fred van harte bedankt. In ieder geval weet ik nu dat er ook een XP is waar je wat aan hebt en bij de foto's van Fred kreeg je vanzelf een warm gevoel!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
P.s. Met lakens gefilterde koffie vind ik net iets meer hebben
Erg gezellig weer en alle sprekers, Peter Paul (Wiegel), Edwin en in de finale Fred van harte bedankt. In ieder geval weet ik nu dat er ook een XP is waar je wat aan hebt en bij de foto's van Fred kreeg je vanzelf een warm gevoel!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
P.s. Met lakens gefilterde koffie vind ik net iets meer hebben

Jongens, het was gister weer een mooie avond. Weet nu zeker dat ik naar IJsland ga. We waren wel laat thuis, 1.30 uur toen nog een biertje en dan naar bed. Vanmorgen erg vroeg op, 5.45 uur en vervolgens om Schiermonnikoog gevaren met de kajak. Nu net thuis, land rover kusjegegeven. en vroeg naar bed. Morgen dus naar Almere. WAT GAAT ZO'N WEEKEINDE TOCH SNEL VOORBIJ.
Allemaal
Bedankt voor de organisatie het was zeer geslaagd
Ijsland is prachtig.
Ik denk dat ik een van de verre rijders was: Groningen, maar het had het er echt voor over. Het was het meer dan waard.
Edwin ik hoop dat ik eens een keertje kan komen kijken daar op dat ij(s)land zonder bomen, neem mijn Dorris mee dat wel
Nogmaals bedankt.
Berry, Aad en Peter Paul (heeft hij eigenlijk ook een landrover aan zijn Warn lier ?)
So long die nu weer in Groningen zit
Roelof
Bedankt voor de organisatie het was zeer geslaagd
Ijsland is prachtig.
Ik denk dat ik een van de verre rijders was: Groningen, maar het had het er echt voor over. Het was het meer dan waard.
Edwin ik hoop dat ik eens een keertje kan komen kijken daar op dat ij(s)land zonder bomen, neem mijn Dorris mee dat wel
Nogmaals bedankt.
Berry, Aad en Peter Paul (heeft hij eigenlijk ook een landrover aan zijn Warn lier ?)
So long die nu weer in Groningen zit
Roelof
Ja, het was gezellig!!!
Vind Wiegel een goed en prachtig bedrijf!
Was idd wel een eind rijden, dat was dus ook de reden dat wij later aankwamen!!
Tevens was de onderdelen handel die (als gebruikelijk) op de parkeer weer ontstond ook erg grappig!
Iedereen bedankt!
Grt Tijn, (en Niek)
Vind Wiegel een goed en prachtig bedrijf!
Was idd wel een eind rijden, dat was dus ook de reden dat wij later aankwamen!!
Tevens was de onderdelen handel die (als gebruikelijk) op de parkeer weer ontstond ook erg grappig!
Iedereen bedankt!
Grt Tijn, (en Niek)
Zitten ze er al onder Tijn?
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Hoi jongens,
Ik vond het ook erg gezellig.
Nuttige info opgedaan over winches, en Edwin had prachtige dia's meegenomen met een mooi verhaal erbij!
Voor degenen die er niet bij waren: ik heb wat foto's op mijn website gezet, van mijn trip van drie weken geleden met Iceland Rovers:
www.millhouse.nl/icelandrovers.html
Groeten,
Fred
Ik vond het ook erg gezellig.
Nuttige info opgedaan over winches, en Edwin had prachtige dia's meegenomen met een mooi verhaal erbij!
Voor degenen die er niet bij waren: ik heb wat foto's op mijn website gezet, van mijn trip van drie weken geleden met Iceland Rovers:
www.millhouse.nl/icelandrovers.html
Groeten,
Fred