Schema Airco RR 1990
Schema Airco RR 1990
Hallo,
Kan iemand mij helpen aan een overzicht(schema) van de verschillende onderdelen waaruit een Airco systeem van een Range Rover (1990) bestaat?
Weet iemand trouwens een goed adres om nieuwe airco onderdelen te bestellen? Meestal bestel ik bij Paddock On-line maar airco onderdelen hebben ze niet....
Alvast bedankt!
Kan iemand mij helpen aan een overzicht(schema) van de verschillende onderdelen waaruit een Airco systeem van een Range Rover (1990) bestaat?
Weet iemand trouwens een goed adres om nieuwe airco onderdelen te bestellen? Meestal bestel ik bij Paddock On-line maar airco onderdelen hebben ze niet....
Alvast bedankt!
Re: Schema Airco RR 1990
Heb alle gegevens die ik over de airco heb naar je toe gestuurd.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Danny,
Hotmail is een beetje traag dus ik heb de gegevens nog niet binnen maar alvast enorm bedankt!
Robbert
Hotmail is een beetje traag dus ik heb de gegevens nog niet binnen maar alvast enorm bedankt!
Robbert
Hotmail probleem?
Danny,
Hotmail schijnt je mail niet door te laten.... Misschien te groot? Zou je het nog een keer kunnen mailen nu naar r.zeeuw@brutele.be ?
Alvast enorm bedankt!
Robbert
Hotmail schijnt je mail niet door te laten.... Misschien te groot? Zou je het nog een keer kunnen mailen nu naar r.zeeuw@brutele.be ?
Alvast enorm bedankt!
Robbert
Re: Hotmail probleem?
Het zal eens niet zo zijn met Hotmail. Had het geheel nog wel mooi ingepakt (met strik ) tot ± 700 kB. Afijn, bij deze verstuurd.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Re: Hotmail probleem?
Hotmail heeft altijd problemen nou ja problemen, bill noemt het liever features
Groet,
Martijn
[landrover.min.nu]
Groet,
Martijn
[landrover.min.nu]
Hoi Bob, ik heb veel airco delen op voorraad, gebruikt maar wel getest. Komen van RR's van '88 tot '91. Interessante prijsjes!