Ik stel me maar eens echt voor!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Muddy

Ik stel me maar eens echt voor!

Bericht door Muddy »

Hallo mede Laro gekken,

Aangezien ik nu al sinds eind 2002 mee lees op dit geweldig prikbord en af en toe ook mee schrijf, leek het me weleens tijd om mijzelf voor te stellen.

Mijn naam is Tijn Leussink, oorspronkelijk woonachtig in Haaksbergen. Ik ben geboren op 19-13-1983, dus momenteel 1 van de jonkies hier op het prikbord.
De tijd dat ik niet met de Laro bezig ben gaat grotendeels op aan mijn studie en werk. Ik wil op den duur graag een eigen supermarkt starten. Ik ben dus druk bezig om hier de nodige ervaring voor op te doen.

Samen met mijn vader en mijn broer hebben we in de zomer van 2002 een prachte Defender 90 TD5 uit 1999 gekocht. Reden van aanschaf was dat mijn vader niet wilde dat ik motor ging rijden en mijn moeder een fiatje 500 te gevaarlijk vond op de autosnelweg. Nadat we de Defender gekocht hadden heeft hij de naam Muddy gekregen. Muddy is ontstaan uit een combinatie tussen Mud en Buddy. Toch twee dingen die erg goed bij een laro passen. Twee maand na aanschaf van de Laro begonnen me de eerste aanpassingen: de breedstralers, A-bar en de lampenbeschermers. Binnen 2 jaar zijn er nog vele zaken veranderd aan Muddy zoals: Mud terrains op wolff velg, Heavy duty veren, Lierbumper, Warn 9500 HS, Roofrek, 4 Verstalers enz enz enz enz enz.

Tijdens het terreinrijden gingen we elke keer steeds extreme uitdagingen aan. Na enkele kleine schades, zoals de voorbumper en de kentekenplaat heb ik besloten er een andere Laro bij te kopen voor het terrein. Het moest een Laro worden waar ik mooi ruig het terrein in kan gaan en zelf kan herstellen en opbouwen. Van Bowy Odink (www.seriousIIa.tk) heb ik veel geleerd over de series 2a. Dus vandaar dat ik besloten heb dat het een series moest worden. Aangezien hij metname voor het terrein gebruikt gaat worden, heb ik besloten dat het een 88er moest worden.

Tijdens de zoektocht naar mijn 2e Laro kwam ik terecht in Zuid Laren. Hier vond ik een mooie series 2a uit 1971. Deze heb ik gekocht en totaal gedemonteerd. Tijdens het demonteren kwam ik er achter dat het chassis erg slecht was. Ik heb dus een chassiswissel gedaan en gelijk besloten het motorblok en de bak te vervangen. Ik hoop dat de auto over ongeveer een half jaar klaar is.

Dit was het voorstellen van mij, mijn laro en muddy.

Tot ziens

Grt Tijn Leussink
0611361847
Muddy

Oeps verkeerde pagina

Bericht door Muddy »

Oeps verkeerde pagina......

Moest in het Smoelenboek!!!

grt Tijn
Jan Schober

Re: Ik stel me maar eens echt voor!

Bericht door Jan Schober »

Gave gebootedatum heb je.
Trouwens nooit geweten dat 1983 een schrikkelmaand had. nou ja nooit te oud om te leren.

Jan Schober
Muddy

Bericht door Muddy »

Ja, dat was zeker een bijzonderjaar,

Waarom zet Acer al die knopjes van een laptop ook zo dicht op elkaar!!!!

grt Tijn (die ineens een maand jonger is ;-( )
menno SIIA88 SIII 88

Bericht door menno SIIA88 SIII 88 »

toch blijf ik jonger
Muddy

Bericht door Muddy »

smurfje!!!
Plaats reactie