sponsers
sponsers
in de zomer van2005 gaan de exemplaros (weet niet of we al beroemd zijn) opreis naar de noordkaap. maar voor de show zal het wel leuk zijn als we eenpaar leuke sponser zouden kunnen versieren.
zijn er mensen hier die zo ff iemand weten diedat wel zou willen doen of anders andere adressen?
groetjes
Nick santana [exemplaros 2005]
zijn er mensen hier die zo ff iemand weten diedat wel zou willen doen of anders andere adressen?
groetjes
Nick santana [exemplaros 2005]
Re: sponsers
Wil zelf ook in zomer 2005 naar de noordkaap... met 2 landrover tot nu toe.
Martin
Martin
In de zomer naar de Noorkaap is voor meisjes.... echte mannen doen het in Januari 

Naar de noordkaap
Ik ben net terug van de Noordkaap, ben dus in April gegaan, maar ik geloof niet dat ik half man half vrouw ben.
Volgens mij heeft het poolgebied het hele jaar door iets magisch. Ik heb in elk geval genoten en ga zeker nog terug.
Veel plezier op de reis.
gr, Chris Visser
www.opwielen.nl
Volgens mij heeft het poolgebied het hele jaar door iets magisch. Ik heb in elk geval genoten en ga zeker nog terug.
Veel plezier op de reis.
gr, Chris Visser
www.opwielen.nl
maarja we gaan wel.
ik ken genoeg mensen die zeggen waarom ga je in die stink bakken een pokke end rijden. het geeft me telkens weer een kick als ik mag rijden. heb dan nog geen rijbewijs maar voor 2005 komt t wel en dan ben ik helemaal the man vind ik.
groetjes
Nick santana ( exemplaros 2005 )
ik ken genoeg mensen die zeggen waarom ga je in die stink bakken een pokke end rijden. het geeft me telkens weer een kick als ik mag rijden. heb dan nog geen rijbewijs maar voor 2005 komt t wel en dan ben ik helemaal the man vind ik.
groetjes
Nick santana ( exemplaros 2005 )
Nick, om een sponsor te vinden moet je een goed verhaal hebben. Zet op papier waarom jij vind dat iemand je moet sponsoren. Denk niet alleen aan geld, veel bedrijven geven makkelijker spullen (soms te leen) dan geld. Omschrijf wat je gaat doen, waarom dat indruk kan maken op potentiele klanten van je sponsors en hoe je reclame voor ze denkt te gaan maken. Zorg altijd voor een positieve uitstraling!
Probeer het eens bij lokale buitensportzaken (vergeet Bever maar...), autobedrijven, vervoerders en reisburo's. Dit zijn allemaal types zaken waar ik met succes sponsering van gekregen heb. Meestal in de vorm van spullen (kleding, tenten, gereedschap, diesel) en heel soms een zakcentje. Probeer ook om in beeld te komen bij de media (krant, lokaal tv station, radio. Bied desnoods aan om een reisdagboek te maken op video oid.
Succes
Axel (die al een hoop sponsors versleten heeft...)
Probeer het eens bij lokale buitensportzaken (vergeet Bever maar...), autobedrijven, vervoerders en reisburo's. Dit zijn allemaal types zaken waar ik met succes sponsering van gekregen heb. Meestal in de vorm van spullen (kleding, tenten, gereedschap, diesel) en heel soms een zakcentje. Probeer ook om in beeld te komen bij de media (krant, lokaal tv station, radio. Bied desnoods aan om een reisdagboek te maken op video oid.
Succes
Axel (die al een hoop sponsors versleten heeft...)
ja wie wil er geen sponsors voor zijn vakantie maar zo werkt het niet volgens mij de noordkaap is ook al lang geen xpeditie meer.ik zoek nog sponsors voor mijn xpeditie naar het ek in portugal wie o wie
aart
aart
Als je met een Laro de middenstip oprijdt wil ik wel een steentje bijdragen.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Had ik ooit gezegt dat ik een man was...effe mijn naaldhakken afdoen ze kneelen zo na uren lopen.
Martina.
Martina.