Heide Ermelo
Heide Ermelo
Afgelopen week behandeld in de gemeente raad van Ermelo de afsluiting van de heide voor auto's (lees dus vooral 4x4) het liefst nog voor de zomer (dat zullen ze niet redden )en veel omliggende onverharde wegen alleen voor bewoners
Nou heb ik er de afgelopen week weer gekampeerd en waar is waar ik snap ook niet waarom je met 80 over de hei wil razen,maar ja de meeste gekken wonen buiten de inrichting en niet er in
Dus deze zomer nog ff genieten(op je gemak) en dan is het spel daar ook weer voorbij
Groet
Iris
Nipper the red 90
Nou heb ik er de afgelopen week weer gekampeerd en waar is waar ik snap ook niet waarom je met 80 over de hei wil razen,maar ja de meeste gekken wonen buiten de inrichting en niet er in
Dus deze zomer nog ff genieten(op je gemak) en dan is het spel daar ook weer voorbij
Groet
Iris
Nipper the red 90
Re: Heide Ermelo
Laten we hopen dat de gemeenteraad (en de scheurneuzen) zich in ieder geval aan het eerste deel van het 4x4-motto houden:
Zo langzaam als mogelijk
(en zo snel als nodig)
Sterkte!
Bob Nonnekens
Zo langzaam als mogelijk
(en zo snel als nodig)
Sterkte!
Bob Nonnekens
kijk jullie waren die met die gaafe rooie 90 met een net zo gaafe aanhanger ! :>
jullie vroegens ons of er nog goeie blubber lag zondag geloof ik. fijne week gehad in ermelo? en ja zeker jammer dat straks dat terein daar dicht gaat ja
groetjes maarten

Heeft iemand nog een precieze route om daar te komen?.
ik zie daar altijd maar hekken staan......

Grtz
Arie
waneer je vanaf harderwijk richting apeldoorn gaat na de eerste rontonde op de 80 km weg begind de heide en aan het eind is er een afslag rechts richting camping de ketel of zoiets ( weet niet hoe die helemaal heet) daar er in kom je vanzelf op de hei door rijden naar achter en je komt de blubber van zelf tegen
groetjes maarten
Klopt
Die rooie met dat aanhang geval
heerlijk gereden afgelopen week en lekker gekampeerd op camping het Keteltje
Erg jammer dat ze de heide afgaan sluiten
De afslag voor de heide is inderdaad op de weg van af Harderwijk naar Apeldoorn (Leuvenumseweg/Flevoweg) bij borden van camping het Keteltje en dan gewoon de buitenste baan op de heide aanhouden kom je van zelf waar je moet zijn
N 52.16897 O 005.42 525 voor de GPS coordinaten (wgs84)
Groet
Iris
Nipper the red 90
Die rooie met dat aanhang geval
heerlijk gereden afgelopen week en lekker gekampeerd op camping het Keteltje
Erg jammer dat ze de heide afgaan sluiten
De afslag voor de heide is inderdaad op de weg van af Harderwijk naar Apeldoorn (Leuvenumseweg/Flevoweg) bij borden van camping het Keteltje en dan gewoon de buitenste baan op de heide aanhouden kom je van zelf waar je moet zijn
N 52.16897 O 005.42 525 voor de GPS coordinaten (wgs84)
Groet
Iris
Nipper the red 90
kijk ff bij mijn antwoord hier boven
Groet
Iris
Nipper the red 90
Groet
Iris
Nipper the red 90
Ik zal eerlijk zijn om te zeggen dat de meeste ellende ook niet veroorzaakt is door de Land-Rover rijders(sters)
Maar vele 4x4 rijders zullen deze stelling wel de nek omdraaien
Groet
Iris
Nipper the red 90
Maar vele 4x4 rijders zullen deze stelling wel de nek omdraaien
Groet
Iris
Nipper the red 90
hey maarten, wel beter dat het pasna de zomer is. maar nog steeds is het jammer dat het dicht gaat. heb ik net mn rijbewijs kan ik der niet eens legaal rijden maarjawe vinden wel iets anders.
groetjes Nick santana exemplaros 2005
groetjes Nick santana exemplaros 2005