Terug van de Noordkaap

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Chris 110

Terug van de Noordkaap

Bericht door Chris 110 »

Hallo Prikkers,

We zijn net thuis van onze vakantie van bijna 4 weken in Zweden en Noorwegen. De noordkaap hebben we gehaald! En de auto na 8500 km? één lampje en toen we net terug in NL waren brak de bevestiging van de extra dynamo af. Dat had ik niet gedacht.

De motor is helaas nog steeds soep, die mag dus weer uit elkaar gehaald worden (garantie).

Foto´s volgen binnenkort op m´n site www.opwielen.nl

gr, Chris Visser
SirMartin

Re: Terug van de Noordkaap

Bericht door SirMartin »

hmmm mooi hé noorwegen... ik kan niet wachten om volend jaar te gaan. Ben benieuwd naar je foto's

Groet,
Martin
Roel K

zeepkist al af?

Bericht door Roel K »

Ik zie dat je ook aan de zeepkistrace meedoet. Is hij al af dat je zomaar lekker op vakantie kon?
Mijn Laro begint jaloers te worden: ik heb de laatste maand nog geen sekonde eraan kunnen sleutelen (steeds weer die
$#@-zeepkist die hopelijk net op tijd af is - wij zijn het "Konijn van Troje"-team).

Tot de 16e,
Roel
Chris 110

Re: zeepkist al af?

Bericht door Chris 110 »

Helaas pindakaas, maar ons bobslee(p)-ontwerp was niet origineel genoeg, de planning is wel dat we gaan kijken.

veel race-plezier!!
exemplaro

Bericht door exemplaro »

ow wat mooi,

ik ga in de zomer van 2005 met nog 4 Laro's naar de Nordkapp. wij hopen allemaal daar te komen en weer terug. heb al veel reisverhalen gehoord en gelezen en is dus wel mogelijk hoop ik . ik zal binnenkort wel op je foto's kijken

groetjes Nick exemplaros 2005
Andy

Bericht door Andy »

Succes met de motor Chris!En ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen en foto's!Nog een paar weekjes en dan gaan wij!!!

Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
Plaats reactie