rode pijltje
Re: rode pijltje
He Arjan,
Volgens mij wel, kep het nog nooit gezien. Heb jij er al op gedrukt??
Ik heb de achterraampjes erin zitten. Zonder pezentrekker!
Kost je ca 1 uur per ruit en 2 uur kramp in je vingers! Dus het kan wel, maar ik raad het je niet aan. Deed het m.b.v. een smal plamuurmes en een omgebogen schroeverdraaier. pas op voor je rubber!
Ik had ook een nieuwe voorruit incl. rubber gekocht. Ik wilde hem samen met mijn vriendin, volgens het 'trek-maar-aan-het-koordje-methode' monteren. Maar het lukte maar niet, na een halve dag kutten, sorry, klooien en vloeken, pats....ruit gebarsten.
Nieuwe ruit gehaald, naar een schadeherstelbedrijf gereden (zij doen dat vaker dacht ik), zij zijn +/- 1,5 uur bezig geweest met 2 en soms 4 personen, maar het lukte niet. Volgens hun is de ruit te groot.
Nu moet ik over 2 weken naar de garage met de Laro, dan gaan ze hem er daar in zetten, daar heb ik hem ook gekocht.
Tot die tijd zit de oude ruit erin, met barsten en heel veel krassen.
Gelukkig kun jij je voorruit er zo in kitten.
Ik hoop dat het bij jou voorspoediger gaat!
Groeten van Rik
Volgens mij wel, kep het nog nooit gezien. Heb jij er al op gedrukt??
Ik heb de achterraampjes erin zitten. Zonder pezentrekker!
Kost je ca 1 uur per ruit en 2 uur kramp in je vingers! Dus het kan wel, maar ik raad het je niet aan. Deed het m.b.v. een smal plamuurmes en een omgebogen schroeverdraaier. pas op voor je rubber!
Ik had ook een nieuwe voorruit incl. rubber gekocht. Ik wilde hem samen met mijn vriendin, volgens het 'trek-maar-aan-het-koordje-methode' monteren. Maar het lukte maar niet, na een halve dag kutten, sorry, klooien en vloeken, pats....ruit gebarsten.
Nieuwe ruit gehaald, naar een schadeherstelbedrijf gereden (zij doen dat vaker dacht ik), zij zijn +/- 1,5 uur bezig geweest met 2 en soms 4 personen, maar het lukte niet. Volgens hun is de ruit te groot.
Nu moet ik over 2 weken naar de garage met de Laro, dan gaan ze hem er daar in zetten, daar heb ik hem ook gekocht.
Tot die tijd zit de oude ruit erin, met barsten en heel veel krassen.
Gelukkig kun jij je voorruit er zo in kitten.
Ik hoop dat het bij jou voorspoediger gaat!
Groeten van Rik
Ook voor mij nieuw, maarre welke stat-provider moeten we geloven?
Om 21:25 beweert Nedstat:
Prognose voor vandaag
Gemiddeld komt 80 procent van het dagelijkse bezoek vóór 21:27. Op grond van het bezoekersaantal van 1201 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 1484 pageviews (+/- 8) uitkomen.
en
LetsStat:
Gemiddeld komt 100 procent van het dagelijkse bezoek vóór 21:26. Op grond van het bezoekersaantal van 63565 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 66519 pageviews uitkomen.
Nou gaat Nedstat volgens mij specifiek over "onze" pagina en LetsStat over alle Startpagina-pageviews (dus ook de kinderwagen.prikpagina en deegroller.prikpagina, etc.).
Desondanks kom ik tot de conclusie dat met uitzondering van "onze" pagina alle andere starpagina's na 21:25 geen bezoeker meer krijgen omdat gemiddeld 100% van de bezoekers voor deze tijd komen.
Zijn Land Rover bezitters dan de enige volwassenen op de Starpagina's die na 21:25 nog op het internet mogen?

Bob
PS. Misschien kan Berry ons verder helpen of moeten we zijn opvolger hebben?
Om 21:25 beweert Nedstat:
Prognose voor vandaag
Gemiddeld komt 80 procent van het dagelijkse bezoek vóór 21:27. Op grond van het bezoekersaantal van 1201 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 1484 pageviews (+/- 8) uitkomen.
en
LetsStat:
Gemiddeld komt 100 procent van het dagelijkse bezoek vóór 21:26. Op grond van het bezoekersaantal van 63565 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 66519 pageviews uitkomen.
Nou gaat Nedstat volgens mij specifiek over "onze" pagina en LetsStat over alle Startpagina-pageviews (dus ook de kinderwagen.prikpagina en deegroller.prikpagina, etc.).
Desondanks kom ik tot de conclusie dat met uitzondering van "onze" pagina alle andere starpagina's na 21:25 geen bezoeker meer krijgen omdat gemiddeld 100% van de bezoekers voor deze tijd komen.
Zijn Land Rover bezitters dan de enige volwassenen op de Starpagina's die na 21:25 nog op het internet mogen?

Bob
PS. Misschien kan Berry ons verder helpen of moeten we zijn opvolger hebben?
bob
het is wel te verklaren waarom lr rijders nog laat achter de compu zitten.
moeten eerst nog aan de auto sleutelen om dee volgende dag weer mobil te zijn.
rik.
ik moet 6 raampjes monteren dus ik ga op zoek naar een peezentrekker.
ik laat van week nog wel iets horen.
gr. arjan die even tijd te kort komt tot lezens
het is wel te verklaren waarom lr rijders nog laat achter de compu zitten.
moeten eerst nog aan de auto sleutelen om dee volgende dag weer mobil te zijn.
rik.
ik moet 6 raampjes monteren dus ik ga op zoek naar een peezentrekker.
ik laat van week nog wel iets horen.
gr. arjan die even tijd te kort komt tot lezens
Hoi Rik,
Werk jij toevallig in de Schouwburg van Uden (markant)
Ik was er vandaag voor de voorstelling van Kritszina de Chatel, ik ben de bestuurder van de vrachtwagen.
Klein wereldje toch, he
Zie je de volgende keer wel weer en sterkte met het plaatsen van de ruit.
groeten
Frank van Rosmalen (trix G4)
Defender 110 G4 edition
Werk jij toevallig in de Schouwburg van Uden (markant)
Ik was er vandaag voor de voorstelling van Kritszina de Chatel, ik ben de bestuurder van de vrachtwagen.
Klein wereldje toch, he
Zie je de volgende keer wel weer en sterkte met het plaatsen van de ruit.
groeten
Frank van Rosmalen (trix G4)
Defender 110 G4 edition
Bob en alle ander pijltjes geïntresseerden,
Het pijltje is inderdaad van Letsstat. Door Startpagina is voor Letsstat gekozen om het totaal aantal bezoekers op alle Startpagina prikborden te meten.
Vroeger, misschien weten de oer-Prikkers dit nog, stonden er twee Nedstat grafiekjes onderaan de pagina. 1 om het bezoek op het desbetreffende prikbord zelf te meten en de ander voor het totale bezoekersaantal van alle prikborden.
Nedstat stond echter niet toe dat hetzelfde grafiekje op alle pagina's gebruikt werd om het totaal te tellen. Om die reden is er 1 grafiekje weggevallen en nu vervangen door het pijltje van Letsstat die hier geen problemen mee heeft.
Nu nog zorgen dat we in de top 15 op nummer 4 komen
[www.letsstat.nl]
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Het pijltje is inderdaad van Letsstat. Door Startpagina is voor Letsstat gekozen om het totaal aantal bezoekers op alle Startpagina prikborden te meten.
Vroeger, misschien weten de oer-Prikkers dit nog, stonden er twee Nedstat grafiekjes onderaan de pagina. 1 om het bezoek op het desbetreffende prikbord zelf te meten en de ander voor het totale bezoekersaantal van alle prikborden.
Nedstat stond echter niet toe dat hetzelfde grafiekje op alle pagina's gebruikt werd om het totaal te tellen. Om die reden is er 1 grafiekje weggevallen en nu vervangen door het pijltje van Letsstat die hier geen problemen mee heeft.
Nu nog zorgen dat we in de top 15 op nummer 4 komen

[www.letsstat.nl]
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
frank
je hebt de goede rik gezien
gr. arjan
999 stukjes SIII 109 1980
je hebt de goede rik gezien
gr. arjan
999 stukjes SIII 109 1980
Ja, hij heeft de goede Rik gezien.
Dat was ik inderdaad. Niet te geloven.
Had jij dan geen tips voor het plaatsen van de ruit, toen we het erover hadden
Succes met de rest van de tour, is bijna afgelopen toch?
Wie weet zie ik je nog een in Markant of een laro-evenement
Groeten van Rik
Dat was ik inderdaad. Niet te geloven.
Had jij dan geen tips voor het plaatsen van de ruit, toen we het erover hadden

Succes met de rest van de tour, is bijna afgelopen toch?
Wie weet zie ik je nog een in Markant of een laro-evenement
Groeten van Rik
Ja, dus toch.
Sorry man, ik heb helaas geen tips voor je montage van de ruit. Zeker gezien het feit dat je al bij een proffesioneel schadehersteller geweest ben. Anders had ik je echt wel een tip gegeven.
Sterkte ermee.
En inderdaad hopelijk tot binnenkort. Ik hoop op een treffen. Als ik je in Markant weer tegenkom betekend het dat we weer eens aan het werk zijn. En da's nie goed !!
Zie je
Frank (trix G4)
Sorry man, ik heb helaas geen tips voor je montage van de ruit. Zeker gezien het feit dat je al bij een proffesioneel schadehersteller geweest ben. Anders had ik je echt wel een tip gegeven.
Sterkte ermee.
En inderdaad hopelijk tot binnenkort. Ik hoop op een treffen. Als ik je in Markant weer tegenkom betekend het dat we weer eens aan het werk zijn. En da's nie goed !!
Zie je
Frank (trix G4)
He Frank,
Dat werk van ons kun je toch eigenlijk geen werk noemen.
Ik vind het meer hobby
Rik
Dat werk van ons kun je toch eigenlijk geen werk noemen.
Ik vind het meer hobby

Rik