Cursus off road
Cursus off road
Hallo!!
Een paar weken geleden vroeg ik of iemand een plek weet waar je met de Landrover kan spelen, iedereen bedankt voor de reacties!
Ik wilde mijn vriendin een plezier doen met een dagje uit met haar Discovery, maar ik begrijp van haar dat ze toch liever eerst een dagje op cursus wil.
Waar kan ik in het midden van het land terecht voor een cursus off road???
Vrgr
Een paar weken geleden vroeg ik of iemand een plek weet waar je met de Landrover kan spelen, iedereen bedankt voor de reacties!
Ik wilde mijn vriendin een plezier doen met een dagje uit met haar Discovery, maar ik begrijp van haar dat ze toch liever eerst een dagje op cursus wil.
Waar kan ik in het midden van het land terecht voor een cursus off road???
Vrgr
Re: Cursus off road
www.offroadadventures.nl
of bij de cursus van de ANWB
of bij de cursus van 4wd magazine
succes met kiezen cheers Bowy
of bij de cursus van de ANWB
of bij de cursus van 4wd magazine
succes met kiezen cheers Bowy
Land Rover Driving Experience.
[www.drivingexperience.nl]
Groet van Marco!
[www.drivingexperience.nl]
Groet van Marco!
Hoi,
Ben twee weken geleden op cursus geweest bij 4WD. Prima bevallen en heb een hoop geleerd. Is een aanrader.
Irene
Ploertje
Ben twee weken geleden op cursus geweest bij 4WD. Prima bevallen en heb een hoop geleerd. Is een aanrader.
Irene
Ploertje
Het lijkt me sterk dat je je vriendin hier een plezier mee kunt doen! Als we weer eens vastzaten in Afrika was mijn vriendin altijd "heel erg blij", vooral als het modder of water/rivieren waren... Maar ik kan me vergissen! Gr. Marco.
Waarom zou je je vriendin er geen plezier mee doen?
Er zijn dames die het wel "erg Leuk" vinden als ze vast zitten in zand of modder,
en het een nog grotere sport vinden als ze zonder vast te zitten door zand en modder ploegen! En dan spreek ik uit ervaring.
Dus Vincent, gewoon doen!
Irene
(Die Ploertje tegenwoordig ook overal zonder vrees instuurt )
Er zijn dames die het wel "erg Leuk" vinden als ze vast zitten in zand of modder,
en het een nog grotere sport vinden als ze zonder vast te zitten door zand en modder ploegen! En dan spreek ik uit ervaring.
Dus Vincent, gewoon doen!
Irene
(Die Ploertje tegenwoordig ook overal zonder vrees instuurt )
Bij ons is het altijd een gevecht wie er in het terrein rijdt. Maar ja ladies first. Mijn advies is dan ook om lange toeren te maken zodat je veel kan wisselen.
Ook in het terrein heeft ieder zij stekste kant en dat is leuk om te ervaren.
Succes en net zoveel vrouwen als mannen in het terrein in een Landrover en niet in een of ander Japans of Koreans uitsleep autootje. Zelf erin zelf eruit.
Ook in het terrein heeft ieder zij stekste kant en dat is leuk om te ervaren.
Succes en net zoveel vrouwen als mannen in het terrein in een Landrover en niet in een of ander Japans of Koreans uitsleep autootje. Zelf erin zelf eruit.
Het voordeel dat ik heb, Marco, is dat het HAAR landrover is. Als er iemand chagrijnig mag worden als ie vast komt te zitten ben IK het dus.Outback schreef:
Ja dat zal zeker voor je vriendin schelen... en helemaal als je 'm daarna ook helemaal schoonmaakt voor haar! Veel plezier. gr. Marco.