Naam voor onze 109 serieIII Ambulance

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Léon

Naam voor onze 109 serieIII Ambulance

Bericht door Léon »

Zoals al eerder aangegven zijn ook wij, Léon & Jeannette, trotse eigenaars van een LaRo. Een 109 Ambulance om precies te zijn.
Hierbij ook onze dank aan Aad. Wij hebben onze Ambu gedoopt tot "Last, but not Least" Gezien de motivatie een toepasselijke naam. Wij zullen Last, but not Least veel avontuur geven en staan haar bij in goeie maar ook in slechte tijden.

Léon, Jeannette & "Last, but not Least"
EdwardDonkers

Re: Naam voor onze 109 serieIII Ambulance

Bericht door EdwardDonkers »

Mooie naam, hoor!

De RampRover.
Fendric

Bericht door Fendric »

Prima naam toch ? Zeker als alles goed gaat...
Was de bullbar een beetje wat jullie op het oog hadden ? Volgens mij heb ik jullie net gemist... Hij is in ieder geval al een paar maanden in Afrika geweest (Marokko) en heeft z'n diensten bewezen. Vergeet trouwens niet om bij de bevestiging aan de wielkasten aan de binnenkant een metalen plaatje te monteren (die had ik hier nog liggen zag ik :-( ).
Sterkte !
:-)
Vincent

Bericht door Vincent »

Leuke naam.

VIncent&Zomba
Léon

Bericht door Léon »

Beste Fendric,

Wij hebben de bullbar bij Ron gelaten. jeannette had gehoopt dat hij er steviger uit zou zien. Wel jammer dat we elkaar hebben gemist. We zijn eigenlijk op zoek naar een bullbar welke tussen de lampen wordt bevestigd. Ons voorbeeld is die van Victor. (Zijn eerste Ambu)
Toch bedankt.

Léon
steven

Bericht door steven »

Hoi daar

vraagje hebben jullie de wagen bij ron gekocht
heb namelijk ook een tijd je er naar staan kijken maar ik heb de andere gekocht was wel benieuwd wie deze gekocht zou hebben
Léon

Bericht door Léon »

Steven,

Hij is inderdaad bij Ron gekocht
Plaats reactie