Het is voor mekaar, de motor loopt weer als een zonnetje. Ik kan nu dus ook de ontsteking afstellen, met behulp van de stroboscoop, mede door aanwijzingen van Mario.
Wat was er nou stuk: het bronzen busje van het plaatje waar de puntjes op zitten had te veel ruimte waardoor de puntjes instabiel werden. Verder moeten de bougiekabels op de verdeelkap een gaatje verder dan in het Haynes boek staat aangegeven, waarom is mij niet duidelijk.
Zaterdag maar weer eens gaan RIJDEN! Dan nog proberen het oliedruppeltje weg te krijgen, en dan Maandag de RR mee naar de zaak om aan mijn collega's te laten zien.
Volgens Mario heb ik bouwnummer 555, gezien in het chassisnummer, ik ben benieuwd of er nog eerder gebouwde Range Rovers in Nederland rondrijden. Laat het me even weten!
Trouwens vorige week bijna nog een RR gekocht, het virus slaat toe.
Jaap
Ontsteking afgesteld RR: hij loopt
Re: Ontsteking afgesteld RR: hij loopt
Heel tof dat er goed leven in zit
veel rijplezier!
gilco
RR85 Blue Ranger
veel rijplezier!
gilco
RR85 Blue Ranger
Dat gaat lekker, het wordt steeds mooier op de weg.
Van harte,
Danny.
Van harte,
Danny.
Bij Ter Horst heeft lange tijd chassis nr 13 gestaan!!
Jaap,
Ben blij dat ie weer 'bolt' . Van de bougiekabels kan ik zeggen dat de ontsteking 1 of 2 tandjes verkeerd is gemonteerd. Niet erg hoor, maar je moet het wel ff weten.
Over chassisnrs. Een vriend van me heeft nr. 99 (best wel jaloers op). Zelf heb ik 575 van de lijn van 1971.
Groet,
Mario
Ben blij dat ie weer 'bolt' . Van de bougiekabels kan ik zeggen dat de ontsteking 1 of 2 tandjes verkeerd is gemonteerd. Niet erg hoor, maar je moet het wel ff weten.
Over chassisnrs. Een vriend van me heeft nr. 99 (best wel jaloers op). Zelf heb ik 575 van de lijn van 1971.
Groet,
Mario