vacuumpomp erop gezet ;-)

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
rodge

vacuumpomp erop gezet ;-)

Bericht door rodge »

Dit moest ik even kwijt,
Na lange tijd nadenken en vele forumberichten te hebben gelezen..heb ik afgelopen weken een vacuumpomp van een 205 op de kop getikt (goede)..nieuw membraam erin..steuntje gemaakt...overige spulletjes (slangen, klemmen etc.) geregeld....en
Vanmorgen was het zover....na een kleine 2 uur alle oude onderdelen verwijderd en de "nieuwe vacuumpomp" erop.....starten...en met spanning de remtest....
Heerlijk ! eindelijk remt het beestje (S3 88 LW) naar behoren...nu nog in het weekend de vrijloopnaven erop en dan lekker in de zomer ermee karren...
Dat was het.....
;-)
Aad G

Re: vacuumpomp erop gezet ;-)

Bericht door Aad G »

Goedzo Rodge.
En het roken ook een stuk minder ??
Rodge

Re: vacuumpomp erop gezet ;-)

Bericht door Rodge »

Tja loopt als een zonnetje...en remt ook perfect...roken inderdaad een stuk minder ;-)
Rodge

Re: nog even een goed adres TER INFO

Bericht door Rodge »

Dit is het antwoord van het bedrijf SMB Genderen..waar ook een vacuumpomp te bestellen is..hieronder hun antwoord op mijn vraag;

Goede middag,

De vacuumpomp kost 110 euro en een bevestigings-set voor een militaire kost 25 euro, beide ex de btw.
Slang zit er niet bij, want die kan opnieuw gebruikt worden.
De pompjes zijn onderweg op dit moment, en zijn eind deze maand hier.
Bestellen kan door ze gewoon op te halen, of eerst te betalen, en dan kunnen wij het opsturen, komt er ongeveer 5,50 euro verzendkosten bij.

Met vriendelijke groet, Ad Groenenberg.
Victor Rutten

Re: nog even een goed adres TER INFO

Bericht door Victor Rutten »

Of ongeveer 35 eurie op de sloop, heb er vanmorgen nog een uit een 205´je gemeubeld.

Eventueel een revisie setje erbij van 20 eurie.

Als je de poelie omdraaid past ie zo zonder beugel op een militair blok.

Groeten, Victor Rutten

seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
Plaats reactie