reflector verplicht ?
reflector verplicht ?
hoi prikkers
ik zie op bijna alle SIII kleine ronde reflectors op de achter schermen zitten net boven de achter balk.
nu is mijn vraag zijn deze verplicht om dat er geen reflector in de achter lampen zit.
of zijn ze gemonteerd voor de mooi en veiligheid.
groetjes arjan
999 stukjes SIII 109 1980
ik zie op bijna alle SIII kleine ronde reflectors op de achter schermen zitten net boven de achter balk.
nu is mijn vraag zijn deze verplicht om dat er geen reflector in de achter lampen zit.
of zijn ze gemonteerd voor de mooi en veiligheid.
groetjes arjan
999 stukjes SIII 109 1980
Re: reflector verplicht ?
En die dingen aan de zijkant zijn zeker ook verplicht omdat er geen lamplicht te zien is aan de zijkant (ex def verlichting achterop)
Jan Willem
Jan Willem
In jouw geval kunnen er geen reflectoren genoeg op zitten.
Ik weet het eigenlijk niet, maar moest effe reageren.
Hoe is`t met je omvormer ??
Ik weet het eigenlijk niet, maar moest effe reageren.
Hoe is`t met je omvormer ??
Neen,
deze zijn niet verplicht op (zie: Voertuigtreglement, artikelen 5.1.1-5.18.61 ).
(Mits je auto niet verlengd is tot een lengte groter dan 6. meter).
Maar je mag ze wel monteren.
Groet
deze zijn niet verplicht op (zie: Voertuigtreglement, artikelen 5.1.1-5.18.61 ).
(Mits je auto niet verlengd is tot een lengte groter dan 6. meter).
Maar je mag ze wel monteren.
Groet
Alleen als je met een aanhanger rijdt moet je zijknipperlichtjes hebben.
Dit geldt weer niet als je de mil-knipperlichten bovenop de schermen hebt, die zijn vanaf opzij goed te zien.
Frans Bonnes
Dit geldt weer niet als je de mil-knipperlichten bovenop de schermen hebt, die zijn vanaf opzij goed te zien.
Frans Bonnes
Aad G,
Met meer dan deze reflector val ik zo op als ik stiekem achter een hobbeltje vast zit
Je moet de hartelijke groten van de omvormer hebben. Ik heb hem doorgemeten en waarachtig waar er kwam 12 V uit
Hij zit er nog niet in. maar dat komt wel goed hoor.
Trouwens heb je vanmorgen je nieuwe grijze haar al gezien
dat hebbie hé na de 30
JW
Met meer dan deze reflector val ik zo op als ik stiekem achter een hobbeltje vast zit
Je moet de hartelijke groten van de omvormer hebben. Ik heb hem doorgemeten en waarachtig waar er kwam 12 V uit
Hij zit er nog niet in. maar dat komt wel goed hoor.
Trouwens heb je vanmorgen je nieuwe grijze haar al gezien
dat hebbie hé na de 30
JW
he a.v t uit venhorst
dat van die reflectors achter op dat had je ook aan mij kunnen vragen want had ik ook gewten maar ja nu weet je het ook dacht ik zo.(anders wordt jou groene auto afgekeurt)
m.v.g. bart
dat van die reflectors achter op dat had je ook aan mij kunnen vragen want had ik ook gewten maar ja nu weet je het ook dacht ik zo.(anders wordt jou groene auto afgekeurt)
m.v.g. bart