Ik weet het, geen nieuw onderwerp, maar toch even een vraagje:
Roetdeeltjes emissie bij de meting was te hoog. Ik heb van te voren de bekende dingen gedaan zoals:
* brandstof filter vervangen
* bezinkselkolf afgetapt en schoongemaakt
* langere pen bij pedaal gemonteerd
* luchtfilter gereinigd en ververst
* vorige 2 tankbeurten Forte toegevoegd
* goed warmgereden en vrolijk in z'n 2 door de wijk gescheurd (en vast veel vrienden gemaakt...)
Blijft volgens mij over: timing van de pomp, en de verstuivers. Timing van de pomp lijkt me niet, alles is nog netjes verzegeld (tenzij ie versleten is...).
Ik denk dat ik de verstuivers (alleen nozles ?) moet vervangen/reviseren. Weet iemand in (of in de omgeving van) Den Haag een betrouwbare specialist die dat kan beoordelen ? En nieuwe verstuivers of reviseren ?
Of zit ik er helemaal naast en moet ik het probleem ergens anders zoeken ?
Compressie is overigens ok, en er is geen noemenswaardige onderdruk...