Teun,
Ik had helaas geen gelegenheid je persoonlijk de hand te schudden en je face to face te bedanken.
Ik vind het wel klasse hoor dat je je gratis velgen met band ook nog eens aflevert aan huis.
Dikke pluim. Ik hoop dat het prikkervoedsel je zal smaken / je inmiddels heeft gesmaakt. (doorhalen wat niet van toepassing is)
Groeten en hopelijk een keer tot live.
Jan Willem .
PS hoe vervoer jij je 2ling in de laro
koers van de gevulde koek
Re: koers van de gevulde koek
Jan Willem,
Graag gedaan hoor.
Ze lagen mij in de weg en als jij ze kunt gebruiken dan helpen we elkaar, nietwaar?
Bedankt voor de Prikkerskoeken. Ze waren (inderdaad: voltooid verleden tijd) van een overweldigende kwaliteit. Klasse!
En tja: zo'n enorm grote 88" STAWAG biedt standaard gewoon plaats aan zeven personen. Zelfs met een gastank achterin en twee stoeltjes minder, dus toch nog plek voor de hele familie. En hond!
groet
Teun
Graag gedaan hoor.
Ze lagen mij in de weg en als jij ze kunt gebruiken dan helpen we elkaar, nietwaar?
Bedankt voor de Prikkerskoeken. Ze waren (inderdaad: voltooid verleden tijd) van een overweldigende kwaliteit. Klasse!
En tja: zo'n enorm grote 88" STAWAG biedt standaard gewoon plaats aan zeven personen. Zelfs met een gastank achterin en twee stoeltjes minder, dus toch nog plek voor de hele familie. En hond!
groet
Teun