Afgelopen woensdag was het eindelijk zover. We hebben onze Defender 110 uit 2000 (grijs kenteken) afgehaald. We zijn echt superblij. De auto ziet er prachtig uit, en wat rijdt hij lekker! We zijn op weg naar de verzekering om de groene kaart op te halen omdat we 2 dagen later al naar Noord Frankrijk willen gaan met de LRCH. Herman rijdt het eerste stuk maar al snel wisselen we. Ik zit nog geen 15 minuten achter het stuur als er iemand (type bumperklever) tegen onze achterkant aan rijdt. Ik hoor een grote klap en schrik me kapot. Op de vluchtstrook aangekomen blijkt dat er geen gewonden zijn. Wel is de Citroen Xantia die achter op ons is geklapt volledig verkreukeld aan de voorkant, waarschijnlijk is ie total loss. Bij onze auto is de schade gelukkig beperkt gebleven. Deukje in achterdeur, deuk in bumper, spatlap en achteropstapje eraf en een deuk in de onderste tree van het trappetje. Verder waarschijnlijk niks. Behalve dan de schrik......
Mijn eerste ritje zal ik dus niet snel vergeten!
Afgelopen weekend was erg geslaagd in Noord Frankrijk. Voor het eerst off road gereden. Dat was echt super! We hopen snel een fotootje te kunnen plaatsen van onze auto.
Groetjes,
Esther
nieuwe auto en ongeluk
Re: nieuwe auto en ongeluk
Zit er geen trekhaak op? Dan komen ze namelijk vaak niet eens in de buurt van de achterbalk
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Re: nieuwe auto en ongeluk
Een NAVO trekhaak doet ook wonderen..
Balen, en het ironische dat het onderweg naar de verzekeringsboer was..
Balen, en het ironische dat het onderweg naar de verzekeringsboer was..