Landrover uitlaten

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Robert

Landrover uitlaten

Bericht door Robert »

Hallo allemaal!

Ik heb geen off-road ervaring maar wil wel graag een keertje met mijn Landrover doen waar ie voor gemaakt is. Is het verstandig dit onder begeleiding te doen? Weet iemand waar ik daarvoor terecht kan???? Of zijn er mensen met een grote achtertuin waar ik een keertje in mag rollebollen?

Alvast bedankt!!!
Serious IIa

Re: Landrover uitlaten

Bericht door Serious IIa »

waar in Ned? zit je ergens?

Cheers Bowy
Robert

Bericht door Robert »

Precies in het midden, in Amersfoort!
Durk

Bericht door Durk »

Robert,

het is wel verstandig om tenminste iemand naast je in de auto te zetten als je de bulten in duikt, een paar domme akties halverwege een bult en je kan de grootste problemen hebben.

Er rijden regelmatig mensen op de maasvlakte volgens mij, daar kan je altijd even kijken natuurlijk. en....ga niet alleen het terrein in ....da's regel 1 volgens mij.

Durk
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

rijd een keer mee in almere, er wordt regelmatig gereden op zondag. je kunt het daar zo moeilijk maken als je zelf wilt. Postings volgen, komt wel weer een keer langs.

Jan Schober
Maarten B

Bericht door Maarten B »

He robbert,

Kom zelf ook uit Amersfoort en in de direkte omgeving is er weinig mogelijk. Soms kan je leuk spelen in Vathorst, mar om de echt leuke bergen staan inmiddels hekken.
Toch zitten er af en toe leuke stukjes tussen, zeker voor de eerste keer.

Greetz, Maarten
DennisM

Bericht door DennisM »

Robert,

Post even je mailadres, of stuur het naar mijn mail-adres. Ik woon in Hilversum en ga zeer regelmatig met een groepje rijden in de omgeving. Zodra we weer gaan, geef ik dan wel een seintje

Groeten DennisM
Henk T

Bericht door Henk T »

Top, ik ga ook mee, kan ik nog wat leren van jullie.

Henk, LW 88
Roger

Bericht door Roger »

Erg leuk rijden blijft ook Ermelo.
Zolang open tenminste.
Blijft steeds een gok.
Je kunt relaxt over zandpaden rijden met af en toe een leuk stuk door bossen met leuke kuilen.
Bijna geen kans op schade.

NB ik woon in Leusden.

Groet
Roger
peter

Bericht door peter »

Dat is gezellig ! lijkt me ook wel leuk, kunnen we de mnlrc ( midden nederland landrover club ) oprichten, ik zit iets uit het midden van nederland, Zeewolde ! ik hoor het wel als het zover is !

Peter
Erik S

Bericht door Erik S »

Ermelo is zeker leuk, vooral nu dat er de afgelopen weken een paar
zware paden bij zijn gekomen. Kom maar eens kijken op een zondag.

Groetjes,
Erik (uit Putten, Def90)
Plaats reactie