Botsing...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Edwin laro88

Botsing...

Bericht door Edwin laro88 »

Dit weekend weer eens wat meegemaakt... Rijden we op de Ermelosche hei, zie ik daar een Ford scorpio vast staan... Mensen driftig aan het scheppen...
Maar ff gevraagd of ze los getrokken wilden worden... Uiteraard was het antwoord ja. Laro erachter gezet, kabel ertussen en rijden maar... Appeltje eitje. Op de harde ondergrond terecht gekomen, nog even iets verder door gereden zodat ook de Scorpio op het harde stond. Laro gestopt, om de kabel los te maken, maar de scorpio gaf nog ff flink gas en toen was het BOEM....
Botsinkje dus... Uitgestapt... kabel losgemaakt... en de bumper ven een achterlicht van de scorpio kapot...
Schade landrover: Licht krasje in de lak op de trekhaak

Jammer voor die vent...

Groeten Edwin

(Modderkruiper, serieIII 88" diesel 1982)

[www.laro88.tk]
Frans

Re: Botsing...

Bericht door Frans »

Wie stopt er nu ook zo onverwacht ;-)
Er kon zeker geen dank je wel meer van af door de scorpio
En natuurlijk weer geen foto's?
Heb ik ook hoor als je bezig bent heb je geen tijd om foto's te maken.

Frans Bonnes
Edwin laro88

Nee inderdaad, hij bedankte inderdaad niet voor het losslepen... En ook inderdaad geen fototoestel bij me... Bijna altijd zo, wanneer je hem echt nodig hebt, vergeet je hem... Maar ja...
Volgende keer beter.....

Groet Edwin

[www.laro88.tk]
Marc C

Bericht door Marc C »

Ha, ha, geweldig verhaal.
Denken die gasten "komt alles toch nog goed", rijden ze de zaak zelf aan gort.
Het moest op een of andere manier geld gaan kosten...

Marc C
janzzen

Bericht door janzzen »

haha, ook mooi. kom ik na een avondoptreden met mijn trommeltje buiten zie ik dat de motorkap van mijn nekafje openstaat????? vent druk in de weer met startkabels om zijn mooie nieuwe eletronisch gestuurde japje aan de praat te gaan brengen. ik laat hem gewoon zn gang gaan en houd stevig mijn kaken op elkaar, kabeltjes aangesloten, autootje in , sleuteltje rond en...... een hoge pieptoon en rook uit wat vreemde kastjes. hmmm, zeg ik, lukt het? nee zegt meneer, en nou doet ie helemaal niks meer....
zou kunnen meneer, zeg ik, deze jeepjes hebben 24 volt en uw japje maar 12, kunnen allerlei elektrieke dingetjes niet goed mee overweg.... nog nooit iemand in hele korte tijd zo bleek zien worden :-) dat word dus een nieuw eprometje en zo zeg ik nog. na verzocht te hebben om de kabels van mijn accu's te plukken en mijn motorkapje te sluiten ben ik gewoon naar huis gegaan. ik denk dat deze meneer noooooit meer probeert met startkabels zo maar een motor kapje open te trekken en stroom proberen te jatten.....
janzzen
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

haha die is goed!!!!!!!!

Cheers Bowy
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Pffffrrrrrrrtttttttt :-) ;-) ;-)!!!!!

Zal hem leren!

Bob
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Ik vandeweek ook... mijn buurman heeft mijn lightweight beschadigd ... met wegrijden raakt ie mijn achterbumper.... nu zit er yukkie witte verf op. Dus ik heb al tegen hem gezegt dat ie nu helemaal overgespoten moet worden en dat het een verzekeringskwestie wordt. Zijn koplamp, richtingaanwijzer is gebroken en een vette kras en deuk in zijn zijkant. Tja.. hij zat wat te slapen met wegrijden.

Martin
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Ola Edwin,

Ik dacht dat je op je Ermelose Hei niet meer mocht rijden? :-)

Grtz,
Arie
The_dude

Bericht door The_dude »

Waar blijven de foto's van de nekaf?
Gast moet echt een knurft geweest zijn, maar het gore lef.

GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Edwin laro88

Het mag nog steeds!!!
En het wordt er steeds modderiger!! Zitten nu stukken in, waar je niet meer doorheen komt
Wordt een grote uitdaging...

Groet Edwin

[www.laro88.tk]
Plaats reactie