Zo ..eindelijk na de prikkerdag de auto stil te hebben gezet met een kapotte waterpomp rij ik nu weer.
Ik kan het verwijderen van de pomp nu wel dromen... na 4x gedaan te hebben :-p
Jammer dat de pomp die ik nieuw op voorraad had een scheur vertoonde... ik de glycol erin en lekken als een gieter.. ga je toch aan jezelf twijfelen.
Dus nieuwe pomp bij Ron besteld.... die gister toen ie binnen was gelijk gemonteerd... en ja hoor... niks meer lekken.. zoals als het hoor... behalve de olie dan dat lekt vrolijk door.
Dus ik kan weer eens wat eieren plat gaan rijden met de pasen.
Ja... badkamer volgende week... maar ik denk niet dat we dat in 4 dagen fixen... alles moet nog gebouwd en aangelegd wroden. Ben nu ook druk bezig met het terugvinden van mijn kat.. die is 2 dagen geleden door een rare kerel meegnomen.
Daar ben ik allerminst gelukkig mee... om het zacht te zeggen.
wordt wel een lange termijn projectje die badkamer van jou maar lekker dat je auto het weer doet. Pas je op met de paashazen. bedoel eieren platrijden is tot daar aan toe maar die hazen, die geven zo'n rommel.
Badkamer bouwen?
Fluitje van een cent, kijk maar naar Eigen Huis en Tuin.
Daar doen ze alles in een aflevering van 50 minuten.
Beton storten, water aanleggen, tegels zetten, het gaat toch allemaal van zelf
Succes in ieder geval, ook met het terugvinden van Whoopie. En als je het echt niet meer weet bel je (net als Frans al zegt) Hobbie Bob ( die van de TV) en die maakt alles in orde in een uur