lt77
Re: lt77
De bakken van paddock enz zijn niet altijd even goed van kwaliteit, ze reviseren niet compleet maar vervangen alleen de beschadigde onderdelen.
Ik spreek uit ervaring na 4 maal binnen een jaar een zogenaamde gereviseerde bak te hebben moeten vervangen.
In mijn geval is goedkoop duurkoop geweest.
besteed een paar euro meer en koop bij een specialist waar je echte garantie krijgt.
de een verkoopt ze nog goedkoper als de ander maar degene die het goedkoopste is heeft meestal ook de slechtste bakken. Alleen maar een keertje de versnellingsbak opnieuw zwart gespoten bijvoorbeeld. Echt gebeurd.
Succes bij je beslissing Kees
Ik spreek uit ervaring na 4 maal binnen een jaar een zogenaamde gereviseerde bak te hebben moeten vervangen.
In mijn geval is goedkoop duurkoop geweest.
besteed een paar euro meer en koop bij een specialist waar je echte garantie krijgt.
de een verkoopt ze nog goedkoper als de ander maar degene die het goedkoopste is heeft meestal ook de slechtste bakken. Alleen maar een keertje de versnellingsbak opnieuw zwart gespoten bijvoorbeeld. Echt gebeurd.
Succes bij je beslissing Kees
Re: lt77
Hoi Gertja,
Nog steeds problemen met je bak?
Zit je nu ook te denken over een LT 77 achter je series tussenbak?
Ik zou graag wat uitgebreider van gedachten willen wisselen over dergelijke ingrepen voor ik er definitief bij SMB op inga. Ik moet de afspraak daar nog maken (binnen 2 weken denk ik).
Even ter informatie, ik heb standaard Rover-assen onde de restauratie 88. Geen overdreven sterke differentieels lijkt me. Om nu extreem sterke spullen (motor en bak) ervoor te bouwen en vervolgens difs en steekassen kapot draaien zie ik niet zo zitten.
Kunnen we wat afspreken?
Groet,
Arnoud
Nog steeds problemen met je bak?
Zit je nu ook te denken over een LT 77 achter je series tussenbak?
Ik zou graag wat uitgebreider van gedachten willen wisselen over dergelijke ingrepen voor ik er definitief bij SMB op inga. Ik moet de afspraak daar nog maken (binnen 2 weken denk ik).
Even ter informatie, ik heb standaard Rover-assen onde de restauratie 88. Geen overdreven sterke differentieels lijkt me. Om nu extreem sterke spullen (motor en bak) ervoor te bouwen en vervolgens difs en steekassen kapot draaien zie ik niet zo zitten.
Kunnen we wat afspreken?
Groet,
Arnoud