Motorgeluioden gezocht

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Peter

Motorgeluioden gezocht

Bericht door Peter »

Hoi,

Word weer eens tijd voor een vreemd verzoek??
Ik ben namelijk op zoek naar gedigitaliseerde geluiden van orginele Rovermotoren?..

Van de vroegste motortypen tot de meest recente. Jaren geleden heb ik eens een dergelijke wav. file van een site afgehaald van een Listlid, ik weet niet meer van wie (zit diegene hier nog want ik weet het type motor niet). Tot nu toe is dit het enige geluid (startende LaRo met een vreemde rammel?.) dat ik heb gevonden. Het bestand zit hier bijgevoegd.

Zijn er mensen die even de moeite willen nemen om hun microfoontje te installeren als ze hun LaRo starten en even normaal stationair willen laten draaien bij eengeopende motorkap.???..

P.S. Houd het bestand een beetje beperkt !

Om overbelasting van het Prikbord te beperken lijkt het mij zinvol om de bestanden rechtstreeks naar mijn e-mailadres te sturen. Daarna kan ik ze ergens op een site zetten als er interesse is van andere (of doorsturen).

Groeten,

Peter&Marie (die zichzelf zorgen beginnen te maken over deze uit de hand lopende hobby)
SIII 109 ?Jeltsin?
Peter 90 Td5

Re: Motorgeluioden gezocht

Bericht door Peter 90 Td5 »

Mischien iets vergeten ....................? :-)

Peter 90 Td5 "Rocky"
Peter

Bericht door Peter »

ach shit..........Ja was ik van plan maar weet niet hoe zo'n geluidbestand bij te voegen op dit prikbord.........

groeten,
Peter
SIII 109 "Jeltsin"
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Peter,

dat gaat ook niet.
Je kunt wel een link plaatsen naar een website waar dit geluid staat.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Heee Peter,

bezig met het verzamelen van een digitaal geluids-DNA bestand? Kunnen we straks bij strafbare feiten vervolgd worden omdat het geluid van onze vluchtauto herkend is? ;-)

Ik zal eens kijken of ik je een WAV-bestandje van een 3x gelagerd 2,25 ltr benzine blok met Weber-carburateur en een nieuw uitlaatsysteem kan bezorgen.

Groetjes uit het verre Elst

Bob
Plaats reactie