Ja ik heb em...
Maarehm mischien is er iemand die voor mij een fototje heeft?
en dan met name van de bevestigingen aan de voorzijde in de cabine zeg maar en de bevestiging aan de ruit...
Kan ik alvast ff kijken of ook wel alles compleet is, en kan ik de "kunst" van het monteren alvast afkijken
Is het trouwens een probleem als ik met grijs kenteken ruitjes rondom in de softtop heb zitten?
of gelden er andere regels voor een "softie".
de softtop van een 110 zit aan de voorkant in een klemrail die op het raamframe gepotnageld wordt.
Aan de binnenkant van deze klemrail zitten 4 zwarte spanhandels.
Grijs kenteken voor Softies is hetzelfde als die voor de Hardtoppers: GEEN ruiten muv het 1e raampje rechts !!
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
De spanners om de klemrail naar beneden te spannen gaan "gewoon" door de boutgaten die in de bovenkant van het raam frame zitten, en die bij een hardtop en truckcab gebruikt worden om het dak mee vast te zeten.
Mijn soft-top zit momenteel niet op de auto, dus foto's maken is lastig.
De Parts catalogue geeft vrij duidelijk weer welke onderdelen er nodig zijn.
De eisen voor het kenteken zijn afhankelijk van de type goedkeuring, open wagen of niet. Neem eventueel contact op met de belastingdienst.
dat ligt eraan wat je van plan bent te gaan doen met jou Laro.
Als je gewoon op de weg rijdt zul je hem niet nodig hebben, tenzij je wilt gaan kaatsenballen met andere automobilisten.
Voor het geval je hem wel nodig vindt: RB te B en R heeft nof een rolbeugel voor een 110 softtop.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"